CanAm SL 500 DPS

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a lakl » 20 Nov 2014 10:58

Nisem imel tega namena, ker pa sem dobil nekaj zasebnih sporočil, kjer fantje iščejo informacije in prosijo za predstavitev-pa naj bo, da malce osvežimo temo in razjasnimo nejasnosti

BRP Outlander SL 500 DPS
Slika

Model je bil ob nakupu INT (internacional) torej brez euro paketa, katerega je dobavitelj (S&S) montiral zaradi homologacije.
Dokupil sem originalno modularno torbo z LinQ vpetjem, katera ima v notranjosti posodice iz mehke plastike in je nepremočljiva
Slika

Dokupil sem tudi originalno večstopenjsko gretje ročk in ročice za gas ter zaščito rok
Slika

Zaradi načina uporabe vozila sem mu v lastni režiji montiral sprednji in zadnji odbijač ter naredil zaščito podvozja iz HDPE plastike debeline 10 mm. Podvozje je v celoti zaprto z plastično zaščito razen zaščite zadnjega diferenciala, katera je originalna aluminijasta zaradi težavnosti izdelave in nizke nabavne cene.
Slika

Nabavil in montiral sem Xtrem Heawy Duty vitel z sintetično pletenico in aluminijastim drsnikom.
Slika

Za udobje sopotnice sem naredil dodatni stopnički, na katerih tudi moja noga počiva kadar sem sam
Slika

In ročaje za oprijem, kateri so pa praktični pri vzpenjanju in sestopanju tudi za voznika
Slika

Mogoče sem celo na kaj pozabil! - (30 mm razširitveni elementi-distančniki)

Strošek: BRP SL 500 DPS z vso orginalno in domačo opremo je bil 9600 € in nekaj bronzijev

Zakaj BRP?
Preveč ljudi okrog mene vozi BRP zato dobro poznam omenjeno znamko. Vozne lastnosti, udobje, tekoče vzdrževanje, servisi, suport delov in opreme, Rotax-ov dvovaljnik, G2 podvozje ...

Moji osebni vtisi!
Mehak med vožnjo, brez počepanja ob zaviranju, udoben sedež, dovršena ergonomija, prvo vozilo, kjer me sopotnik ne ovira in mi ne spreminja voznih lastnosti, minimalno nagibanje ob zavijanju, učinkovit progresiven tristopenjski servo, uglajen agregat

Agregat!
Dovolj živahen za premagovanje težjih terenov, dovolj močan za daljša potovanja v dvoje, dovolj učinkovit za premagovanje ovir, dovolj živahen, da sledi močnejše brate.
Končna hitrost me ne zanima, prav tako ne dirke v pospeševanju.
Poraba med 8 in 9.5 litri. ( Merjeno na terenski vožnji, na panoramski vožnji v dvoje in solo)
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a Berti » 20 Nov 2014 13:57

Zmeraj bolj se mi dopade "žučo". In mislim,daje pri tebi v zelo dobrih rokah.
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a lakl » 21 Nov 2014 00:03

Berti napisal/-a:Zmeraj bolj se mi dopade "žučo". In mislim,daje pri tebi v zelo dobrih rokah.
Me zelo veseli, da ti je všeč, glede na to, da si lastiš konkurenco :mrgreen:
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a Berti » 21 Nov 2014 07:03

Konkurenca glih ni neka huda.
A mi lahko poveš kje si nabavil vijake,ki držijo zaščitno plastiko.
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a lakl » 21 Nov 2014 10:00

Nerjaveče vijake m6 smo nabavili v podjetju Mibra Hoče,vgrezne matice m8 (da delujejo kot puše) v Bauhausu. Na zgornji- notranji strani so samovarovalne matice katere so že z podložko m6.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a lakl » 21 Nov 2014 12:45

Za daljše avanture, kjer je potrebno imeti rezervo goriva sem improviziral ter naredil plastični nosilec. Pritrjen z dvema LinQ sponkama se sname v trenutku in kar z nosilcem omogoča točenje goriva.

Slika
Slika
Slika

Nosilec navigacije, da znam nazaj domov.
Slika

Vse predelave in dodatki so narejeni tako, da ni na samem motorju prav nobenih posegov, nikakršnega vrtanja, ampak je vse načrtovano in izvedeno tako, da se hitro sname, demontira na obstoječih odprtinah in vijakih
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a lakl » 20 Apr 2015 19:58

Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a damijan » 20 Apr 2015 21:45

Lakl vse v redu super stroj kot ga opisuješ ne morem reči,da mi ni všeč.Samo pri BPR me zmoti to! Ga vozite na servise pooblaščene in koliko to stane...Noben se ne razpiše o tem, kaj menjajo in koliko stane.Dajte račune gor :lol: Zakaj to napisal :?: Žlahtnik imel 850 dolga verzija.Zadnjič mi pokazal račun,kmalu bi skup padel :evil: !Prvi servis zamenjali vse ,cena 850 evr:!: Ne vem , kaj vse :?: Motor prvi servis Celje mislim.Pripelješ pred vrata :evil: , not ne moreš nič ne vidiš kaj delajo potem ti namečejo en kup delov nazaj.Gledal jermen bil ko nov... :doh: (Ja politika) Zaradi tega ga tudi prodal največ zaradi stroškov.Rekel predrago vzdrževanje.... :think: Ne vem fantje jaz nimam BPR in to ni iz mojih ust,samo povedal bi rad, kaj porečete.Zato samo pojasnilo.Rekel še to ,da vse to kar zamenjali spada v servis ,če ne ni garancije....Pa brez zamire ;)

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a lakl » 21 Apr 2015 06:15

Za prvi servis( 300 km) sem plačal 290€. Z zaščitio zadnjega diferencjala in zaščito rok.Redna cena na pooblaščenem servisu SkiSea. Za drugega na 3000km ti povem takoj po praznikih. Bom popoldan prilepil sliko računa.
V servisni knjigi piše natančno kaj je potrebno zamenjati pri katerih kilometrih a za dotrajane, uničene in poškodovane dele je potrebno pred menjavo obvestiti lastnika in pridobiti njegovo dovoljenje oziroma potrditev za menjavo. Tako bi naj bilo pravilno. Vsaj z svojimi mehaniki za avto imam takšne izkušnje in tudi z SkiSea.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a BIF » 21 Apr 2015 09:46

damijan napisal/-a:Lakl vse v redu super stroj kot ga opisuješ ne morem reči,da mi ni všeč.Samo pri BPR me zmoti to! Ga vozite na servise pooblaščene in koliko to stane...Noben se ne razpiše o tem, kaj menjajo in koliko stane.Dajte račune gor :lol: Zakaj to napisal :?: Žlahtnik imel 850 dolga verzija.Zadnjič mi pokazal račun,kmalu bi skup padel :evil: !Prvi servis zamenjali vse ,cena 850 evr:!: Ne vem , kaj vse :?: Motor prvi servis Celje mislim.Pripelješ pred vrata :evil: , not ne moreš nič ne vidiš kaj delajo potem ti namečejo en kup delov nazaj.Gledal jermen bil ko nov... :doh: (Ja politika) Zaradi tega ga tudi prodal največ zaradi stroškov.Rekel predrago vzdrževanje.... :think: Ne vem fantje jaz nimam BPR in to ni iz mojih ust,samo povedal bi rad, kaj porečete.Zato samo pojasnilo.Rekel še to ,da vse to kar zamenjali spada v servis ,če ne ni garancije....Pa brez zamire ;)
Saj ni tako težko razumet.
Vsak proizvajalec predpiše normativ za vzdrževanje motorja. Tam natančno opiše, katere potrošne komponente je potrebno zamenjati in s čem, ter postavi časovni normativ za to delo. Vse to je tudi opisano v priloženi servisni knjigi, ki pa je nihče ne bere, ker se vidi na motorju in pred prvo gostilno. Pa bi bilo dobro zadevo prebrati...je potem manj nejasnosti. Samo v primeru tega protokola se proizvajalec obvezuje k garanciji.
BRP ima v zvezi s tem zelo stroge in natančne protokole, ki se jih mora pooblaščeni dealer držati. V nasprotnem primeru mu BRP ne prizna garancije in dealer mora prevzeti stroške nase. Cene delov so enake, le urne postavke (ne število opravljenih ur, temveč cena), se razlikujejo od države do države...v Avstriji je bila urna postavka pred tremi leti npr. 70 EUR.
Strinjam se, da je ura draga...kot vse na pooblaščenih servisih motornih vozil (motorji, avtomobili...celo kosilnice in motorne žage), kakor se strinjam, da bi nam pasalo, da nam to naredijo kar zastonj....ali pa za eno pivo doma v garaži...po Balkansko. Vendar ura mehanika na pooblaščenem servisu ni le to kar vidimo mi...strošek. Je tudi znanje, seminarji, izobraževanja, posebna orodja, prostor, elektrika, ogrevanje, voda...itd, itd. Stane tudi skladišče rezervnih delov, zaloge....in seveda bruto plača zaposlenega...in tudi tistega, ki dele naroča, vodi zaloge, skrbi za logistiko. Tako namreč funkcionirajo podjetja. In vse to je strošek podjetja, ki ga plačamo uporabniki. In, da ne bo pomote. Nikakor NE zagovarjam BRP-ja ali Ski&Sea, zaradi cen....tudi meni bi še kako pasalo, da bi bilo vse skupaj znatno ceneje...amapk sem si te zadeve že predhodno razpucal v glavi in se s tem pač več ne obremenjujem. Tako je in konec zgodbi.
Ostalo pa je na nas samih...nihče nikogar ne sili, da kupi BRP-ja...na trgu je veliko prodajalcev, ki ponujajo renomirane znamke po dopingiranih cenah. Zakaj?...ker potem ni rezervnih delov, olje je dobro kar iz trgovine, za garancijo hodiš od poncija do pilata in se na koncu obrišeš pod nosom...vsi se izmikajo pred odgovornostjo...prodali so ti pecikl, obljubili nebesa, na koncu pa v glavni sezoni dva meseca pretvoriš svoj motor v nepremičnino, dokler po ne vem kakšnih kanalih ne uspeš priti do nadomestnega dela, ki ti ga zamenja kolega, ki v prostem času popravlja motokultivatorje. In ker kolega ne pozna še ostalih protokolov in kontrol, se ponavadi kmalu odpre druga težava in vozilo se ponovno pretvori v nepremičnino...in kolo se znova obrne...tudi takšni (in jih je VELIKOOO) nič ne pišejo o tem. In kot nalašč sem bil včeraj vpleten v pogovr na to temo. Super ponudba, cena nora, motor "fantastičen"...brez skrbi...kmalu so se pričele težave, telefonijade, prošnje in preklinjanja...rezime: dopis z izkušnjo proizvajalcu te znamke...kaj se bo izcimilo ne vem (pa tudi briga me ne)...kaj dobrega pa zagotovo ne. Vendar je po moje kriv proizvajalec, ki ni ustrezno poskrbel za post-prodajno mrežo. Ampak tako je na Balkanu. Itak smo bili navajeni sistema, da si kupil Zastavo, potem pa se je vse dogajalo v garaži...in takšno razmišljanje je pri nas prisotno še danes. In ko sem kupoval svoj drugi motor (za Kitajcem), sem bil tudi v Trzinu...ne šimfam AC-ja, ki nima s tem nič...ampak , ko sem videl tisto lesenjačo od garaže, zmedenega mehanika, ki ni uspel zagnati novega motorja, orodja na zidu pa manj kot ga premorem sam...odnos in pristop....veliko besed in malo dejanj...sicer sem se vljudno zahvalil in se poslovil a z vedenjem, da me v tej prčvarnici ne vidijo nikoli več.
Vsak ima pač svoje normative in pričakovanja.
Moj največji strošek pri SS-ju znašal malce manj kot 700 EUR in to takrat, ko sem kupil rabljeno 650-ko in so na MOJO zahtevo zamenjali vse tekočine (olja v motorju, menjalniku, diferencialih, hladilno tekočino ter zavorno tekočino), vse filtre (zračnega in oljnega), zamenjali valjčke ter drsnike variomata, jermen, helix, nastavili ventile ter zamenjali vodila verig v motorju ter pripadajoča tesnila, opravili še celoten podroben pregled motorja...da ne pišem pač o podmazovanjih itd itd. Sktarka, ker nisem bil zadovoljen z zgodovino motorja, sem hotel motor v piko. In sem to tudi dobil.
Je pa v končni fazi pač tako. Nihče nikogar ne sili, da kupi BRP.
Enako kot pri avtomobilih...Vsi bi imeli besne znamke in spraskali zadnji cent iz štunfe, zato, da bodo imeli boljši, večji, močnejši in impozantnejši avto od soseda. In nakup takega avta je najlažji del. Zatakne pa se potem pri vzdrževanjih.
In ko takole berem forume o motorističnih popotovanjih in avanturah po svetu....podobna zgodba kot pri štirikolesnikih...vsi hvalijo japanare, drkajo na Ducatije, Honde, Yamahe...šinfajo BMW in KTM, ker sta draga itd. Ampak na tiste taprave resne avanture, kjer si odvisen od svojega vozila, sicer te bodo nekje v Sibiriji pojebali medvedi, ali pa v Južni Ameriki zaklali narkokarteli, v vlažnih področjih Indonezije, ali sipinah Afrike, požla že katera žival....pa vsi izberejo BMW ali KTM...čeprav je "drag" in so deli "dragi" in je vzdrževanje "drago"...skratka vse tisto kar beremo tudi na naših forumih. Zakaj že???? In čisto "slučajno" je najtežje preizkušnje opravil BMW z 650ccm agregatom...od koga že??? In, da je večina KTM-ovih inžinerjev delala kje že???
Tako da na koncu koncev....BRP ni poceni, ter servisi (v obdobju garancije) nikakor niso zastonj...in tako ta motor pač ni za vsakogar. Kupi ga tisti, ki natančno ve kaj želi in ima zadeve v naprej razjasnjene.
Za ostale pa je tisto, kar preostali trg ponuja.
Pokrij se kolikor je koca dolga.
P.S.
Če je zgodba žlahtnika podobna kubikom njegovega BRP-ja, potem je vse jasno. 850 BRP namreč NE obstaja.Če ne veš niti kaj voziš...potem verjamem, da si težko razjasniš še vse ostalo.
http://www.goeasttour.com/


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost