Polaris sportsman 500 forest

Atv, motor, avto..
Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a lakl » 02 Jan 2014 19:51

damijan napisal/-a:Berti rosfrej je zakon!!Pa tudi če je mal težji pa mal če zaropota ,ko veja vdari!!!Najbol pa tist ko zaston dobiš!!ha,ha
Rosfraj ne amortizira nobenega udarca ampak vsak udarec prenese na okvir. Torej je to slaba zaščita za podvozje ali pa primeren za asvaltne jezdece,da jim voda z mokrega asvalta ne umiva agregata. Če vam poslikam moje podvozje boste rekli,da vozim po minskem polju. Pol udarcev sploh ne občutim in ne slišim. Vsako podlaganje in improviziranje z nekekšnimi gumi podložkami je pa na terensko obremenjenem vozilu slaba rešitev.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a BIF » 03 Jan 2014 18:31

Moje mneje o tej zadevi je sledeče. Najprej: karkoli boš naredil za zaščito je odlično.
Moja lestvica izbire materiala pa je naslednja (od najbolše-po mojem mnenju in izkušnjah-do najslabše)
1.mesto gre zagotovo plastiki:
Dva m2 10mm debele PEHD plastike stane 90EUR-ov. Ta količina zadostuje za celotno podvozje Can-Am Max-a, ki je največji. Iz tega dobiš vse roke, ter komplet podvozje. Plastika se je do sedaj pokazala kot izjemno vzdržljiva (tudi v mrazu), elastična in praktična. Nenazadnje v najhujših primerih, če kak kos zlomiš...vzameš nov kos, ga izrežeš in zamenjaš.
Z malce spretnosti oblikuješ zadevo po mili volji. Luknje sem delal z rezkarjem po izkušnjah in potrebi.
Glede na to, da se plastika že pojavlja na podvozjih boljših znamk....mislim, da gre zadeva v to smer.
Poleg tega so se plastike lotili tudi ostali izdelovalci zaščit.
Prednost bi dal zvijanju in ne varjenju...osebno mnenje pač...okrogline so vzdržljivejše in primernješe kot ostri varjeni koti.
Slaba stran plastike: Pri izdelovanuju potrebuješ več časa, ker se segreti in poviti deli morajo popolnoma ohladit...pa še izdelovalec mora imet dober občutek za pravo izbiro kota.
Kljub 10mm debelini je plastika lažja od aluminija.
2.mesto gre aluminiju:
Tudi ga lahko sam obdeluješ, je še vedno "lahek" material in preizkušen. Debelina 3mm je dovolj za zaščito.
Prednost je v tem, da pri zvijanju lahko na licu mesta tudi takoj popravljaš. Malce več "težav" je z izrezovanjem lukenj, a načeloma ni težav.
Slabosti: tog material, ki se ne podaja...ob udarcu se zvije in tako tudi ostane...vsa energija se prenaša tudi na okvir.
Zvitega se sicer da malce tudi "poklepat"...a praviloma potem luknje niso več tam, kjer bi morale biti in je potrebno povrtavanje za ponovno montažo.
Relativno drag material.
Razen naštetega pa skozi leta uporabe nimam večjih zamer.
3.mesto-Rostfrei
Pa četudi bi bil zastonj ga ne bi imel. Težek, tog, pretrd material...laboratorijskega izgleda...morda za cafe-racerje in podobne.
Pred Rostfrei-em bi verjetno raje uporabil vezano ploščo...če je dobra za formulo1 bi bila še zame.... :mrgreen:

Upam, da je pomagalo pri odločitvi...v vsakem primeru pa....vsaka začita je boljša kot nobena!
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a damijan » 03 Jan 2014 20:34

Tak ko Bif napisal...Vsaka zaščita boljša kot nobena ---Jaz mam na Artic cat 700 cruzer podvozje iz aluminija ,samo na rokah imam pa res iz RP pločevine ,kjer imel ta materijal.(zastonj)Ni sem pa opazil da zaradi tega nekaj togo,kjer je iz rp pločevine?Da se zvije ?Ja 1mm pločevina..Težje je res malo,ampak to je zanemarljivo ...Če zverina dovolj močna :think: Je pa tak a ne vsak svojega konja hvali :lol: Jaz pravim samo ,da služi.Bol me zanima ,kako bi na montiral servo volan?Nekaj gledal univerzalne ?

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a Berti » 22 Jan 2014 21:34

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................Končno sem spet šraufal.......

Danes dam motor dol z prikolice in pri zavijanju slišim škrtanje. Pogledam in vau....manšeta počena. Nič hitro rastavim cca 15 minut,potegnem polosovino ven in hitro v avto trgovino kjer dobim univerzalno manšeto. jutri samo dam vezice ali "šelne"

Slika

Slika

Slika

Slika

to bo to....
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a damijan » 23 Jan 2014 09:14

Berti jaz sem samo plastične vezice dal ,kar po dve . :clap:

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 23 Jan 2014 11:05

damijan napisal/-a:Berti jaz sem samo plastične vezice dal ,kar po dve . :clap:
Jaz pa po eno na vsako stran - so še dandanes gor ;)
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a Berti » 23 Jan 2014 12:03

Tudi spredaj imam vezice in so še zmeraj gor. Samo tukaj bom rabil en par rok,ker ne bom ven vlekel polosi.
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a Berti » 16 Feb 2014 15:33

Danes nabavil material za izdelavo zaščite na zadnjih "A-rokah"

Najprej "načrt" oziroma skica.
Slika

že zarezano in pripravljeno za "piganje"
Slika

že "zapigano"
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

sedaj pa še desno stran naredit

Kako bi Vi,ki že imate narejeno zaščito obrezali odvečno plastiko? In kje narediti odtočne luknje?
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a BIF » 16 Feb 2014 15:42

Dobro si se lotil zadeve.
Kako bi odrezal...predvidevam, da boš zaščite lahko snemal...torej zdaj ko jih imaš gori, si zariši kaj je viška...odrežeš, pobrusiš in to je to.
Same odtočne luknje pa naredi po svojem občutku. Jaz sem pazil, da so razporejene tako, da se kakšna palice ne more "ušunjati" do manšete, pa da še vseeno služijo svojemu namenu...odtekanju svinjarije.
Jaz sem jih naredil kar z rezkarjem...gre hitro in enostavno.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Polaris sportsman 500 forest

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 16 Feb 2014 19:49

Jaz bi naredil, tako kakor sem označil?

Slika
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost