OdgovorNapisal/-a Bohorc » 19 Avg 2012 19:52
Sumim v slabo izdelane komponente v polosovini. Namreč tudi jaz sem imel težave s prvo desno polosivino, pa najprej niti Tadej ni pomislil na to. Kmalu, ko sem odpeljal motor domov, je začelo na desni strani diferenciala, kjer je polosovina nataknjena v diferencial puščati olje. Tadej je zamenjal semering, a ni bilo nič bolje, zato je z kljunastim merilom premeril del, kjer se polosovina natakne na diferencial - in glej ga zlomka, polosovina je bila na tistem delu ovaljna.
Tudi tesnila se mi zdijo šibka točka AC-jev: zamenjati so mi ga morali na glavi, pred časom pa sem opazil rahlo oljno "rosenje" med kartersko posodo in cilindrom. Čeprav v karterju na en servisni interval ne zmanjka niti za "štamperle" olja bom dal motor v kratkem vseeno na servis.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders