CF moto 820
- fran
- Prispevkov: 113
- Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
- Kraj: Domzale
- Kontakt:
Re: CF moto 820
Imajo imajo tudi drugje čez mejo probleme, samo se nikjer ne piše. Zanimivo kako bodo to reševali v prihodnje. Evo film Z YOUTUBE kak poči u difu.
https://www.youtube.com/watch?v=YgBMKhhKlDI
https://www.youtube.com/watch?v=YgBMKhhKlDI
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 14 Avg 2017 16:24
Re: CF moto 820
In kaj se v samem diferencialu zgodi ob takem poku? Preskoči kaj, se kaj odlomi...?
- fran
- Prispevkov: 113
- Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
- Kraj: Domzale
- Kontakt:
Re: CF moto 820
Nič se ne odlomi, no vsaj če je vse v redu. Kot diferencial se mora pogon enega kolesa izklopiti in tudi se izklopi in ponovno vklopi, torej preskoči samo za en zob. Jojmene, če samo pomisliš kake sile se sproščajo na zobnikih in ni čudno, da s časoma požre robove zob, ko da bi šaltal brez sklopke, pa še tisto ve včasih da lepo všaltat. Tisto omenjeno "sčasoma" je ene 1000km.
- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
- fran
- Prispevkov: 113
- Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
- Kraj: Domzale
- Kontakt:
Re: CF moto 820
Lozinka ni slab material. Pač kdor ve smisel diferencala, in kako deluje, je tak popolnoma neuporaben na ATV-ju. Torej eno kolo se vrti nazaj eno naprej ne pride v poštev za ATV. Firma ki izdeluje diferenciale si je pač zamislila, da pride v poštev, da je eno kolo vlečno, drugo se pa izklopi od pogona in se lahko vrti le hitreje. Poči takrat ko se izklopi pogon na hitrejšem pod polno obremenitvijo. Tu bi bilo vse v redu, če bi bile lamele, pa bi pač popustila zadeva v določenih merah v smislu zdrsa.
- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
Re: CF moto 820
In kakšna je rešitev, če sploh je, da bi dif imel funkcijo diferencijala kot recimo v avtomobilih?
BRP 800 XT-P 2013
- fran
- Prispevkov: 113
- Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
- Kraj: Domzale
- Kontakt:
Re: CF moto 820
Ustrezen diff bi moral bit zlat, cel kup sestavnih delov, natančno načrtovani, natančno izdelani, mogoče še celo vezani na elekroniko za pravilno delovanje, cena bi bla ene 2500€, s tem naraste končna cena, zato so ene firme kar prešle na traktor, se sploh ne ukvarjajo z difomm.
- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov