Artic Cat Cruzer 700 4x4
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Ja Bohorc tvoje je super, ko nimaš tega kot Lozinka teh ušes.Tako kot pravite to bi moral snemat.Samo je en problem ta njegova plošča je privita na stopnico.Jaz hotel enkrat odvit mu ploščo pa je od pluženja najelo vijak bo treba odrezat.Potem je pa težko to ven dobit ,ko matica od zadaj privarjena pa je sigurno poškodovana--Bo potrebno kar nekaj dela---
- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Torej Mičo ne butaj v prazno. Ne plug ne plošča nista moja želja, ampak jih je prejšnji lastnik montiral. Jst to nebi nikoli dal gor ker enostavno meni osebno nikjer ne pride vpoštev, ampak ko je že bilo zraven mal poplužim drugim. Tako kot je Damijan napisal ta plošča se sploh ne da odšraufat da bi je snel, bo treba odrezat vse skupaj in narediti novo vpetje ter predelat plug. To je sicer bil plan čez leto a ni bilo pravega cajta in volje ne....!
BRP 800 XT-P 2013
- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Tako, prejšnjo soboto je mačka dobila sveže olje in filter ter očiščen in namazan zračni filter. Mečkan olja sva dodala v oba difa, a naslednjič sledi zamenjava olja v diferencijalih. Skratka en navadni oljni servis, aja pogledala sva svečko mal jo polepšala in dala nazaj ker je še vedno dobra.
Teraj dalje....

Teraj dalje....




BRP 800 XT-P 2013
- Bohorc
- Prispevkov: 957
- Pridružen: 21 Jul 2012 13:30
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Glede svečke iz mojih izkušenj: upam, da imaš eno na rezervi... Ko akumulator izgubi na moči, in ko je potrebno motor nekoliko dlje zaganjati bo svečka kmalu šla v maloro. In če ga vžigaš preko kablov naj bo vezan na akumulator enake moči, avtomobilski akumulator ti jo bo tudi skuril...lozinka napisal/-a:Tako, prejšnjo soboto je mačka dobila sveže olje in filter ter očiščen in namazan zračni filter. Mečkan olja sva dodala v oba difa, a naslednjič sledi zamenjava olja v diferencijalih. Skratka en navadni oljni servis, aja pogledala sva svečko mal jo polepšala in dala nazaj ker je še vedno dobra.
Teraj dalje....![]()
![]()
![]()
Moje izkušnje:
- svečka je crknila iz ljubega miru

- svečko sem zajebal z predolgim verglanjem (akumulator je izgubil na moči)

- skurjena svečka ob priklapjanju preko kablov na avtomobilski akumulator ( tukaj bi lahko skuril še kaj



Zdaj imam eno vedno v rezervi ( NGK, oznaka CPR8E - taka je prvovgradnja), v MotoLoteksu pride nekaj manj kot 10 €

Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
-
- Prispevkov: 15
- Pridružen: 29 Okt 2012 22:40
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Mene je svečka do sedaj v življenju samo na APN6 matrala in na starem motokultivatorju, ki je bil še na 91 bencin...
Na avtomobilu jih menjam vsake 30 000km in so navadne bošove
nikoli težav...
Na vseh ostalih hobi stvareh imam pa iridium svečke, ker sem pač poštudiral da imam za cca 5 EUR več vedno zanesljiv vžig, pa še ko jo končno menjam, npr 4kolo na vsake cca 10 000km, zgleda kot nova. Dlje držijo brez vidnih oz. občutnih razlik delovanja med življensko dobo v agregatu. Preverjeno vplivajo tudi na boljši hladen zagon.
Ne vidim pa povezave akumulatoja in svečke... predvsem zato, ker gre "elektrika" prej skozi CDI in še tuljavo, preden sploh pride do svečke. Ne rečem pa da ni možno... moral bi malo preračunati, ter nekako se prikopati do podatkov, kaj je CDI sposoben iz sebe dati. Namreč... Svečka je vezana direkt na tuljavo, ki pač preko navitja ojača moč "signala", ki na tuljavo pride preko CDI enote. Glede na ta potek dogodkov je potrebno prvo preveriti CDI in videti kakšen vpliv ima nanjo močnejši akumulator.
Iskra preskoči zaradi visoke napetosti in ne zaradi velikega toka...če se prav spomnem.
Po izkušnjah namreč mora vir elektike biti dovolj močan, da pač sistem deluje optimalno. V primeru da je izvor močnejši si porabniki pač vzamejo kolikor rabijo, ostalo pač ostane. Če je pa šibkejši izvor, pa pač ob dogodku ne pride do popolnega npr preklopa polprevodnikov v CDI enoti, da bi se potem kaj zgodilo. Ampak to so že štromerske debate potem.
BIF je velikokrat tudi izjavil, da od viška ne boli glava, to tudi v določenih okvirjih tu velja, zakaj določenih... pač 24V akumulatorja res ni pametno gor vezat, če je sistem vzadaj samo sposoben prenesti 12V (OK no 14V toleriran sistem je v resnici), tokovno gledano pa je velikokrat sposobno tudi kar velikih razponov.
Pri svečki je glede okvar bolj pomembna pravilna toplotna vrednost, ter pravilna zmes goriva, ki iz uplinjača pride. Prej toplota uničuje svečke kot "elektrika".
Upam, da nisem bil predolg in preveč zakompliciral stvari.
Na avtomobilu jih menjam vsake 30 000km in so navadne bošove

Na vseh ostalih hobi stvareh imam pa iridium svečke, ker sem pač poštudiral da imam za cca 5 EUR več vedno zanesljiv vžig, pa še ko jo končno menjam, npr 4kolo na vsake cca 10 000km, zgleda kot nova. Dlje držijo brez vidnih oz. občutnih razlik delovanja med življensko dobo v agregatu. Preverjeno vplivajo tudi na boljši hladen zagon.
Ne vidim pa povezave akumulatoja in svečke... predvsem zato, ker gre "elektrika" prej skozi CDI in še tuljavo, preden sploh pride do svečke. Ne rečem pa da ni možno... moral bi malo preračunati, ter nekako se prikopati do podatkov, kaj je CDI sposoben iz sebe dati. Namreč... Svečka je vezana direkt na tuljavo, ki pač preko navitja ojača moč "signala", ki na tuljavo pride preko CDI enote. Glede na ta potek dogodkov je potrebno prvo preveriti CDI in videti kakšen vpliv ima nanjo močnejši akumulator.
Iskra preskoči zaradi visoke napetosti in ne zaradi velikega toka...če se prav spomnem.
Po izkušnjah namreč mora vir elektike biti dovolj močan, da pač sistem deluje optimalno. V primeru da je izvor močnejši si porabniki pač vzamejo kolikor rabijo, ostalo pač ostane. Če je pa šibkejši izvor, pa pač ob dogodku ne pride do popolnega npr preklopa polprevodnikov v CDI enoti, da bi se potem kaj zgodilo. Ampak to so že štromerske debate potem.
BIF je velikokrat tudi izjavil, da od viška ne boli glava, to tudi v določenih okvirjih tu velja, zakaj določenih... pač 24V akumulatorja res ni pametno gor vezat, če je sistem vzadaj samo sposoben prenesti 12V (OK no 14V toleriran sistem je v resnici), tokovno gledano pa je velikokrat sposobno tudi kar velikih razponov.
Pri svečki je glede okvar bolj pomembna pravilna toplotna vrednost, ter pravilna zmes goriva, ki iz uplinjača pride. Prej toplota uničuje svečke kot "elektrika".
Upam, da nisem bil predolg in preveč zakompliciral stvari.
- BIF
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 24 Jul 2012 22:29
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Iz identičnih razlogov uporabljam IRIDIUM...čeprav se marsikdo temu posmehuje.krigl napisal/-a: Na vseh ostalih hobi stvareh imam pa iridium svečke, ker sem pač poštudiral da imam za cca 5 EUR več vedno zanesljiv vžig, pa še ko jo končno menjam, npr 4kolo na vsake cca 10 000km, zgleda kot nova. Dlje držijo brez vidnih oz. občutnih razlik delovanja med življensko dobo v agregatu. Preverjeno vplivajo tudi na boljši hladen zagon.
Razlika v škatli čikov in eni kavi na 10.000km niti slučajno ni znesek zaradi katerega bi mene bolela glava. In če zaradi tega agregat VEDNO dela enakomerno, kar je za življensko dobo odlično...ni kaj razmišljat. YUASIN akumulator sem na 650-ki zamenjal po sedmih letih....čisto iz preventive, ker sem se odpravljal na dolgo pot. Starega pa vsake toliko malo "pokiclam" z polnilcem in je še kako živ. In glede na to, da je bil stari aku nič kolikokrat obremenjen z vitlanjem je motor vžigal vedno takoj in enako. Iz tega sklepam, da so vsi sistemi električnega tokokroga delovali optimalno k čemur pripomore tudi dobra svečka.
Tudi ko sem namestil Voltmeter na motor so se nekateri zmrdovali...me ne moti. A kdor se vsaj minimalno spozna na elektriko bo znal iz podatkov na Voltmetru pravočasno preprečiti veliko škode in stroškov.
Ampak ok...vsaj je svoje kobile kovač.....

http://www.goeasttour.com/
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Tako kot Krigl napisal precej drži...Kar se pa svečke tiče pa kakor imaš srečo.To je masovna proizvodnja.Včasih dobiš dobro tudi za manj denarja ,ali pa slabo za veliko .Kot pri avtomobilih.Obešeno je ogromno elektronike in ponavadi zmiraj kaj krepne,ali pa samo po resetu motorja se spet uspostavi normalno stanje..Tako ,da fantje kolikor imamo sreče...Vesele vožnje naprej.. 

- lakl
- Prispevkov: 151
- Pridružen: 21 Jul 2012 20:59
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Se strinjam Damjan.
To je Loterija več staviš več imaš možnosti za dobitek. Torej več vložiš v kvalitetne proizvode manj imaš možnosti za okvare in odpovedi komponent.
Svečke, filtri, olja...
Pač moje mnenje.
To je Loterija več staviš več imaš možnosti za dobitek. Torej več vložiš v kvalitetne proizvode manj imaš možnosti za okvare in odpovedi komponent.
Svečke, filtri, olja...
Pač moje mnenje.
Lakl vas ima rad 

- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Iskreno, nimam rezervne svečke! Zaenkrat vžiga hitro in učinkovito in nič ne kaže da je aku slab ali se poslabšal...., tako da štrom deluje bp, (tok, tok v les)Bohorc napisal/-a: Glede svečke iz mojih izkušenj: upam, da imaš eno na rezervi...

BRP 800 XT-P 2013
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
Re: Artic Cat Cruzer 700 4x4
Ha Lozi je pa dobro, da imam jaz v gepeku rezervno...lozinka napisal/-a:Iskreno, nimam rezervne svečke! Zaenkrat vžiga hitro in učinkovito in nič ne kaže da je aku slab ali se poslabšal...., tako da štrom deluje bp, (tok, tok v les)Bohorc napisal/-a: Glede svečke iz mojih izkušenj: upam, da imaš eno na rezervi....



Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost