Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 21 Jan 2013 13:00

Menjava "sklopke" in jermena se mi pa zdi, da nekako z lahko "tale feder " gor in dol daje. Pri menjavi jermena že zadostuje samo m8 vijak dolžine 15-20 cm brez nadaljnega posega kakor je potem na videu naprej za sklopko.
http://www.youtube.com/watch?v=O9PqnPiFsVo
Lahko tudi tako z malo moči. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=75ai6LXGmAk
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a BIF » 21 Jan 2013 17:25

Ja dejansko gre tako enostavno...v obeh verzijah.
Čeprav osebno za menjavo jermena vedno uporabim M8 vijak na sekundarni sklopki.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
lozinka
Član
Prispevkov: 2194
Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
Kraj: Novo mesto

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a lozinka » 24 Jan 2015 18:52

Bom kar tukaj prilimal filmček da ne odpiram nove teme. Za vse vas kaj mislite da so 4cikli za v drek :doh:. Can-am na asfaltu, je res da je človek majstor pa vendar :clap: :clap:
https://www.youtube.com/watch?v=uN1g8_CUtos
BRP 800 XT-P 2013

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a BIF » 25 Jan 2015 01:04

Hmmm....mogoče si malo zgrešil bistvo. 4cikli...mislim na delovne modele...so vsekakor bolj za v drek kot za na cesto.
Njihva konstrukcija, šasija, egonomija , prenosi, pogoni, menjalnik itd.itd....so namenjeni terenski vožnji...oz. niso namnjeni za konstantne, dolgomučne vožnje po asfaltu. Seveda se da z njimi peljati tudi po cesti....vendar pa večina komponent na tej zasnovi na cesti mnogo bolj trpi, se prej izrablja in odpoveduje, kot pri dinamični vožnji po terenu.
In zato ko berem oglase v stilu...."prodam ta in ta 4kolesnik, odlično ohranjen, kot nov, vožen le po cesti"....ne bi ga kupil, ker je razjeban 10x bolj kot tisti ki je bil vožen po terenu. Seveda ob rednem vzdrževanju.
Je pa res, da je pri nas najpomebneje, da se plastika lepo sveti....ker lepše zgledaš, če se kje pred oštarijo kurčiš.
To je enako kot z gumami pri nas. 95% delovnih modelov je obutih v najbolj krampaste gume, ki se dobijo na tržišču. Pa ne zato, ker jih lastniki potrebujejo, ampak zato da bolj besno izgledajo. In od teh 95% jih le 5% te gume dejansko uporablja za to čemur so namenjene. Ostali pa jih drajsate po asfaltu in jamrate nad hitro obrabo.
Ampak kot rečeno....to je Slovenija in pri nas je vse obrnjeno na glavo.
Omenjeni akter te vožnje v video posnetku, pa je to opravil zgolj in samo za potrebe prireditve...kot šov...in nič drugega.
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 25 Jan 2015 08:21

Njihva konstrukcija, šasija, egonomija , prenosi, pogoni, menjalnik itd.itd....so namenjeni terenski vožnji...oz. niso namnjeni za konstantne, dolgomučne vožnje po asfaltu
.

S tem se strinjam!
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
Berti
Član
Prispevkov: 2238
Pridružen: 21 Jul 2012 12:47

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a Berti » 25 Jan 2015 08:58

Gladiator napisal/-a:
Njihva konstrukcija, šasija, egonomija , prenosi, pogoni, menjalnik itd.itd....so namenjeni terenski vožnji...oz. niso namnjeni za konstantne, dolgomučne vožnje po asfaltu
.

S tem se strinjam!
So pa namenjeni za vožnjo do lokalne gostilne :mrgreen:
SPM 850 forest

Moja delavnica ni urejena, je samo taktično razmetana

Uporabniški avatar
lakl
Prispevkov: 151
Pridružen: 21 Jul 2012 20:59

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a lakl » 25 Jan 2015 09:26

Najbolj ne razumem te primerjave.
Tale Jagrov Renegade imama bolj malo serijskega na sebi. Predelan je skoraj v celoti, kar se vidi že v opisu oglasa. Kao cestni štirikolesniki kot so Smc Ram, Baja... so precej odprti in neudobni za dalša potovanja. Slaba ergonomija, ozki sedeži, vibracije, neudobni... (iz lastnih izkušenj to vem) zato se je sigurno bolje peljati z delovnim modelom, ker je več udobja, prostora... Lepše se peljejo in jih manj loviš po cesti sploh, če imaš DPS. Dosegajo manjše potovalne hitrosti in so dražji za vzdrževanje.
Jasno! Kje se bo posameznik vozil je njegova izbira in vsaka podlaga zahteva svoj davek nekje na motorju.
Sigurno se raje peljem na delovnem motorju 200km daleč, kot pa na športnem le da je primerno obut.
Lakl vas ima rad :)

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Renegade 800 xxc menjava jermena in sklopke

OdgovorNapisal/-a BIF » 25 Jan 2015 10:27

Dejstvo je, da noben 4kolesnik ni narejen za extreme....s tem mislim za nenehno vožnjo po skalah ali blatu, ali pa po cesti.
Najbolj jim "godejo" mešani ciklusi, nenehna variacija hitrosti, gibanje šasije, amortizerjev, nihajk itd.
To najbolj ponazori dejstvo, da so delovni modeli (razen Cectek-a) vsi brez diferenciala zadaj.
Da niso namenjeni za na cesto, se vidi tudi po opremljenosti npr. plinski amortizerji z vsemi mogočimi možnimi nastavitvami...za asfalt je dovolj štanga in fedra. Potem so tu bead-lock-i...zakaj bi na asfaltu potreboval bead-lock-e...da ti ne sname gumu v ovinku?....inžinerji gotovo niso tako razmišljali...in še in še. In na drugi strani jih niso skonstruirali za nenhna plavanja v blatu do jaja. V glavnem so narejeni za vožnjo v vseh mogočih pogojih in premagovanju vseh mogočih ovir....vendar kot rečeno jim najbolj odgovarjajo spreminjajoči se ciklusi.
Vendar se ta segment izjemno hitro razvija in po moje je prihodnjost podobna kot pri motorjih. Sčasoma se bodo razvili modeli, ki bodo namenjeni bolj enolični uporabi...kot so npr. cestno hitrostni motorji, potovalni enduro, cross itd.itd.
Iz lanskoletne izkušnje potovanja po Balkanu pa lahko povem, da je tak način potovanja izjemen užitek, zaradi ergonomije kot pravi Lakl ,absolutno nenaporen in z izbrano mero zdrave pameti neobremenjujoč za motor.
Osebno sem obdobja blatnih kopeli prerasel in v kolikor je možno raje izberem obvoz (čeprav je včasih tehnično zahtevnejši), vendar peljem tudi čez še tako globoko blato brez zadržkov, če ni druge možnosti. Prav tako še vedno večino ciklusov vožnje opravim na terenu...vendar sem ugotovil, da je 4kolesnik zame idealno avanturistično, popotniško vozilo, ki mi nudi neomejene možnosti avanture...in se mi ob tem ni potrebno utrujati z razmišljanjem kakšna naj bo podlaga.
In tako spet pridemo do izbire gum. Delovni model z kramparcami na cesti...smrt za 4cikel (govorim vedno izključno za delovne modele)...na trgu pa je 90% takšnih gum. Če bi mi kdo pred leti, ko sem začel svojo pot v tem svetu pokazal Cerros-ke bi kozlal. Kot velika večina sem prisegal na kramp gume...ampak se tako podzavestno postavljaš v omejen položaj. Ceste se izogibaš kot hudič križa...zaradi obrabe in vibracij...in se tako pač omejuješ. Pa vendar sem po vseh letih in vseh kilometrih prišel do zaključka, da želim motor uporabljati za vožnjo...in to vsepovsod, brez znatnih omejitev. Seveda sem moral sprejeti neke kompromise a na srečo znatno manjše kot sem pričakoval in sem na koncu pristal na Cerros-skah...tudi po zaslugi in izkušnjah nekaterih članov tega foruma, ki so se pokazale kot (zame osebno) najboljša izbira. Presenetljivo dobro se obnesejo na terenu...seveda z pametjo v glavi in veliko izkušnjami...po drugi strani pa me ne boli glava, če je treba opraviti kak transfer po cesti, makadamu...tudi daljše ture. In tako sem dodal še zadnji kamnček v sestavljanki vozila, ki mi omogoča vse načine vožnje na vseh podlagah....predvsem pa brez znatnih omejitev.
Ampak kot je nekdo že napisal...hvala bogu za različne oblike, kubature, cenovne razrede in kvaliteto morojev in gum. Vsak najde nekaj zase in kot meni, da je za njega pravilno.
No...kaj se pač menimo.... ;)
http://www.goeasttour.com/


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta