Gladiator OUTLANDER 1000 MAX XT-P

Atv, motor, avto..
tz1
Prispevkov: 3
Pridružen: 22 Jul 2012 11:35
Kraj: medvode

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a tz1 » 11 Jan 2013 11:58

Mičo, iskrene čestitke tudi od mene :clap: , pa da se res kdaj dobimo na kaki skupni vožnji :-D :-D :-D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renegade 800xxc - buba
Masai A700 .... prodan
Shineray 250 ....prodan

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 11 Jan 2013 13:00

Hvala za čestitke ja bo počas treba mal pogledat Tapolco(H). :-D
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

Uporabniški avatar
freshslo
Prispevkov: 20
Pridružen: 06 Sep 2011 21:46
Kraj: okolica LJ
Kontakt:

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a freshslo » 13 Jan 2013 13:23

Ja na ebayu. V sloveniji sem ga skusal dobiti na razlicnih koncih, vendar ga nihce ni mogel dobaviti.
-CanAm Outlander 800 XT ///Airdam CVTech & STM
-Yamaha R1
-Kawasaki Ultra 300X

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 14 Jan 2013 23:00

Danes sem montiral novo vitlo made in China :-D upam, da zdrži to zimo. :-D
Slika
Slika
Slika
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

jay886
Prispevkov: 13
Pridružen: 12 Nov 2012 13:57

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a jay886 » 27 Jan 2013 10:35

Mičo naj ti služi moped! Si kupil pravi stroj z pravo konjenico pa še brez praske je videt.... Če še nisi preglej pokrov variomata, ker je bilo dosti primerov, da je jermen zlomil kak del pokova. Meni je prvi jermen držal 9000km in ga nisem šparal :twisted: :) Tega bom pa iz preventive menjal na 6000km.

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a damijan » 27 Jan 2013 10:53

Pismu jaz mam na muci 10 jurjev že na števcu moram na servis pa,da mi ga preventivn zamenja,mi je nazadne rekel da odpira variomat na tam nekje 8-9 tisoč :?: Res pa,da je več kod pol cestnih ni tolk trpel :?: Nikoli pa ne veš???

Uporabniški avatar
Bohorc
Prispevkov: 957
Pridružen: 21 Jul 2012 13:30

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a Bohorc » 27 Jan 2013 12:04

Damijan, jaz imam blizu 13.000 km in cca 230 ur, jermen pa je kot nov, serviser ga je prekontroliral in premeril (s sabo sem imel novega), pa mi je rekel, da ni nikakršne potrebe po novem.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a BIF » 27 Jan 2013 12:54

Po mojih izkušnjah je jermen na BRP-ju najbolje menjati na nekje okrog 6.000 km. Ne oziram se na meritve in dobrohotne besede "saj je še ok". Zadnja stvar, ki jo rabim je, da mi utrga jermen nekje v štajgi. S časom se jermen pregreva in material oslabi čeprav ne vidno.
To je pač cena performans in brutalnosti BRP-ja!
Najslabša možna opcija pa je, da ti ga utrga in naredi kakšno dodatno škodo na variomatu!
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
Gladiator
Site Admin
Prispevkov: 1646
Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
Kraj: Podplat
Kontakt:

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a Gladiator » 27 Jan 2013 13:02

Jay" ta bi bla pa kar huda, da bi se odlomil notranji del ohišja. Kolikor sem bral na ameriških forumih, da dostikrat ljudje delajo napako, ko pogledajo kakšen je jermen in pri zapiranju pokrova NE namestijo dobro tesnila(spodnji del) nazaj. In ravno dosti prostora, da pride drobna svinarija notri, katera naredi(jermen) tisto kar pač naredi.
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]

jay886
Prispevkov: 13
Pridružen: 12 Nov 2012 13:57

Re: Gladiator 800 XXC

OdgovorNapisal/-a jay886 » 27 Jan 2013 20:14

se odlomi in to ponavadi tam kjer so vijaki in še tesnilo potisne ven... to pa takrat, ko ti ga vtrga pri polnem plinu.. črn scenarij.

Glede meritev se ne 100% zanašat, ker moj je bil še v mejah normale in je spustil dušo. Kot pa je bif napisal je to cena za moč in performance, ki jih ta jermen mora pri teh konjih prenašat. Na 400/500tkah je ta napor precej manjši. In pa seveda od načina vožnje.. offroad, cestna uporaba, zasmojen jermen itd...


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti