Gladiator OUTLANDER 1000 MAX XT-P
-
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:35
- Kraj: medvode
Re: Gladiator 800 XXC
Mičo, iskrene čestitke tudi od mene , pa da se res kdaj dobimo na kaki skupni vožnji
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renegade 800xxc - buba
Masai A700 .... prodan
Shineray 250 ....prodan
Renegade 800xxc - buba
Masai A700 .... prodan
Shineray 250 ....prodan
- Gladiator
- Site Admin
- Prispevkov: 1646
- Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
- Kraj: Podplat
- Kontakt:
Re: Gladiator 800 XXC
Hvala za čestitke ja bo počas treba mal pogledat Tapolco(H).
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]
- freshslo
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 06 Sep 2011 21:46
- Kraj: okolica LJ
- Kontakt:
Re: Gladiator 800 XXC
Ja na ebayu. V sloveniji sem ga skusal dobiti na razlicnih koncih, vendar ga nihce ni mogel dobaviti.
-CanAm Outlander 800 XT ///Airdam CVTech & STM
-Yamaha R1
-Kawasaki Ultra 300X
-Yamaha R1
-Kawasaki Ultra 300X
- Gladiator
- Site Admin
- Prispevkov: 1646
- Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
- Kraj: Podplat
- Kontakt:
Re: Gladiator 800 XXC
Danes sem montiral novo vitlo made in China upam, da zdrži to zimo.
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]
-
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 12 Nov 2012 13:57
Re: Gladiator 800 XXC
Mičo naj ti služi moped! Si kupil pravi stroj z pravo konjenico pa še brez praske je videt.... Če še nisi preglej pokrov variomata, ker je bilo dosti primerov, da je jermen zlomil kak del pokova. Meni je prvi jermen držal 9000km in ga nisem šparal Tega bom pa iz preventive menjal na 6000km.
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
Re: Gladiator 800 XXC
Pismu jaz mam na muci 10 jurjev že na števcu moram na servis pa,da mi ga preventivn zamenja,mi je nazadne rekel da odpira variomat na tam nekje 8-9 tisoč Res pa,da je več kod pol cestnih ni tolk trpel Nikoli pa ne veš???
- Bohorc
- Prispevkov: 957
- Pridružen: 21 Jul 2012 13:30
Re: Gladiator 800 XXC
Damijan, jaz imam blizu 13.000 km in cca 230 ur, jermen pa je kot nov, serviser ga je prekontroliral in premeril (s sabo sem imel novega), pa mi je rekel, da ni nikakršne potrebe po novem.
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
- BIF
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 24 Jul 2012 22:29
Re: Gladiator 800 XXC
Po mojih izkušnjah je jermen na BRP-ju najbolje menjati na nekje okrog 6.000 km. Ne oziram se na meritve in dobrohotne besede "saj je še ok". Zadnja stvar, ki jo rabim je, da mi utrga jermen nekje v štajgi. S časom se jermen pregreva in material oslabi čeprav ne vidno.
To je pač cena performans in brutalnosti BRP-ja!
Najslabša možna opcija pa je, da ti ga utrga in naredi kakšno dodatno škodo na variomatu!
To je pač cena performans in brutalnosti BRP-ja!
Najslabša možna opcija pa je, da ti ga utrga in naredi kakšno dodatno škodo na variomatu!
http://www.goeasttour.com/
- Gladiator
- Site Admin
- Prispevkov: 1646
- Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
- Kraj: Podplat
- Kontakt:
Re: Gladiator 800 XXC
Jay" ta bi bla pa kar huda, da bi se odlomil notranji del ohišja. Kolikor sem bral na ameriških forumih, da dostikrat ljudje delajo napako, ko pogledajo kakšen je jermen in pri zapiranju pokrova NE namestijo dobro tesnila(spodnji del) nazaj. In ravno dosti prostora, da pride drobna svinarija notri, katera naredi(jermen) tisto kar pač naredi.
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]
-
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 12 Nov 2012 13:57
Re: Gladiator 800 XXC
se odlomi in to ponavadi tam kjer so vijaki in še tesnilo potisne ven... to pa takrat, ko ti ga vtrga pri polnem plinu.. črn scenarij.
Glede meritev se ne 100% zanašat, ker moj je bil še v mejah normale in je spustil dušo. Kot pa je bif napisal je to cena za moč in performance, ki jih ta jermen mora pri teh konjih prenašat. Na 400/500tkah je ta napor precej manjši. In pa seveda od načina vožnje.. offroad, cestna uporaba, zasmojen jermen itd...
Glede meritev se ne 100% zanašat, ker moj je bil še v mejah normale in je spustil dušo. Kot pa je bif napisal je to cena za moč in performance, ki jih ta jermen mora pri teh konjih prenašat. Na 400/500tkah je ta napor precej manjši. In pa seveda od načina vožnje.. offroad, cestna uporaba, zasmojen jermen itd...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti