CanAm SL 500 DPS

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a damijan » 22 Apr 2015 08:27

Bif , ok vidim ,da BPR poznaš. Zmotilo me samo,da ko ga kupiš ne omenijo koliko stanejo servisi,pa bi marsi kdo že v štartu zgubil voljo. Jaz imam artic cata 700,pa nimam kar pripomniti.Kar omenim Trzin se strinjam z tabo :-D Samo lahko omenim za Tadeja res pozna motor v piko.Kadar ga kaj rabil sobota, nedelja zmeraj javil.Malo takih mehanikov...Stavba pa res( :evil: )Je pa res kot reke napišejo si, kaj je vse za zamenjat pa, če je ali ni oni ne plačajo,Samo za primerjavo--- jaz imel avto Hondo sport novo z 5 let zlato garancijo.Ko na servis pripeljal pregledal ampak niso menjali samo pregledali!Seveda sami plačali pa ni bilo potrebe....Tukaj pa tudi če ni potrebe menjajo vse ...Jermen 1000-2000 km,pa menja,pa ni terena videl...Da jaz v službi, kjer delam v fabriki,delam na vzdrževaju tako delal,bi me šef v p,,,,poslal.Seveda tukaj plačujemo mi,,,Zato je pa potem malo takih ko si ti ,da še po poteku garancije vozijo na servis redni,,,Kjer kot napisal moraš imeti denar za BPR.Bif pa brez zamire samo pogovarjamo se, kjer na forumih nas je par, ko nekaj pišemo drugače bi bilo vse mrtvo...Je pa res ko napisal napraskaš zadnje denarce za motor potem pa mrk...Zato fantje kupujte po svojih zmožnostih ne imet velike apetite.Potem zmanjka za vse .Nazadnje prodajaš pod ceno...Upam ,da se saj neki strinjate z mano,saj sem tudi že nekaj star pa tudi izkusil nekaj :lol: :lol: :lol: :lol: Pa lepo se vozite z kar imate in uživajte ,Ko boste veliki boste imeli boljše,,, :lol: :lol: Lep dan vsem :violin:

Uporabniški avatar
BIF
Prispevkov: 245
Pridružen: 24 Jul 2012 22:29

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a BIF » 22 Apr 2015 09:28

damijan napisal/-a:Bif , ok vidim ,da BPR poznaš. Zmotilo me samo,da ko ga kupiš ne omenijo koliko stanejo servisi,pa bi marsi kdo že v štartu zgubil voljo. Jaz imam artic cata 700,pa nimam kar pripomniti.Kar omenim Trzin se strinjam z tabo :-D Samo lahko omenim za Tadeja res pozna motor v piko.Kadar ga kaj rabil sobota, nedelja zmeraj javil.Malo takih mehanikov...Stavba pa res( :evil: )Je pa res kot reke napišejo si, kaj je vse za zamenjat pa, če je ali ni oni ne plačajo,Samo za primerjavo--- jaz imel avto Hondo sport novo z 5 let zlato garancijo.Ko na servis pripeljal pregledal ampak niso menjali samo pregledali!Seveda sami plačali pa ni bilo potrebe....Tukaj pa tudi če ni potrebe menjajo vse ...Jermen 1000-2000 km,pa menja,pa ni terena videl...Da jaz v službi, kjer delam v fabriki,delam na vzdrževaju tako delal,bi me šef v p,,,,poslal.Seveda tukaj plačujemo mi,,,Zato je pa potem malo takih ko si ti ,da še po poteku garancije vozijo na servis redni,,,Kjer kot napisal moraš imeti denar za BPR.Bif pa brez zamire samo pogovarjamo se, kjer na forumih nas je par, ko nekaj pišemo drugače bi bilo vse mrtvo...Je pa res ko napisal napraskaš zadnje denarce za motor potem pa mrk...Zato fantje kupujte po svojih zmožnostih ne imet velike apetite.Potem zmanjka za vse .Nazadnje prodajaš pod ceno...Upam ,da se saj neki strinjate z mano,saj sem tudi že nekaj star pa tudi izkusil nekaj :lol: :lol: :lol: :lol: Pa lepo se vozite z kar imate in uživajte ,Ko boste veliki boste imeli boljše,,, :lol: :lol: Lep dan vsem :violin:
Jaz nisem nikjer napisal, da po poteku garancije vozim na servise motor k pooblaščenemu serviserju. Servise (menjava olja in filtra...eventuelno menjava jermena in pa na 6.000 km menjava olja v menjalniku ter prednjem in zadnjem prenosu) delam vse sam doma. Imam vso orodje (ki ga ima v glavnem vsak doma), prostor, čas in dovolj znanja (pa nisem mehanik).
Tu ni nobene umetnosti...če se pa zatakne (pa se nima kaj, če zadevo prej naštudiraš)...pa pogledam service manual.
Dejstvo pa je...da VEDNO uporabljam zgolj in samo originalna olja, filtre ipd. Tako je strošek servisiranja BRP-ja res majhen in brez težav. Govorim seveda o stari 650-ki. Kot verjetno veš, je lani prevozila konkretno Balkansko turo...pred potjo sem vse sam prekontroliral, zamenjal olja, podmazal...in pri 29.000 km. je krenila na pot in se vrnila brez enega samega znaka da bi karkoli le "dišalo" na kakšno težavo. Nič od nič...in se danes vozi naprej kot, da ni nikoli prepeljala 3.000km v 14-ih dneh.
800-ko pa seveda vozim na servis na Ski&Sea, ker je še v garanciji...in ker delam z njo lepo kilometrino (trenutno na št. 8.000)km....je to smiselno. Kaj in kako naprej po izteku garancije, pa se bom še odločil.
Ampak kot rečeno...tako to pač je. Servise v okvirju garancije je potrebno vzeti v zakup. Seveda pa lahko motor od prvega dne sam servisiraš in se pač odpoveš garanciji...tudi to je možno. Ali pa letno prevoziš le 3.000km in imaš v dveh letih (obdobje garancije) le dva servisa.
Za zamenjavo jermena na 2.000km. pa težko verjamem...res. Zadnji servis sem imel pri 6.000km in so rekli, da je jermen pregledan...še vedno v mejah tolerance...da ga zamenjajo če želim...so me vprašali.
Pa sem rekel, da ne, ker itak na 1.000-1.500 km s kompresorjem spiham variomat in mimogrede s šublerjem premerim jermen...in ko bo tako daleč, imam doma drugega doma in ga bom zamenjal.
Je pa dejstvo, da je kakšno leto ali dve zunaj nova generacija jermenov, ki so neprimerno bolj vzdržljivi, z še dodatno izboljšanim hlajenjem...so pa malce glasnejši...ampak me to ne moti.
Vsekakor pa ga imam namen zamenjati najkasneje pri 9.000km...kar bo kmalu. Starega pa v torbo za rezervo.
No bom napisal bolj podrobno za občutek.
Set olje, filter, o-ring in podložka (original) stane okrog 60 EUR.
To je strošek servisa, če ga narediš sam doma pri 3.000km.
Zračni filter...imam 1x K&N (56EUR) in 1x Twin-Air (55 EUR), jih imaš doživljensko. Jaz imam dva, da jih pač menjujem, ko je kateri usran. Za zamenjavo potrebuješ (na 800-ki)..10sek (z snemanjem plastik-menjavo-in zapiranjem plastike).
Na 6.000km, pa potrebuješ še poleg seta olja za motor (zgoraj opisano,) 1L olja 75-140 (cca. 0,5l gre v menjalnik in cca.2,5dcl) v zadnji diff.). Cena je 48EUR-original BRP seveda..
...in pa 1 L olja 75-90 za prednji diff (mislim da 12 EUR)..spet BRP original. 1l tega olja imaš za zamenjavo v prednjem diff-u 3x...torej 1L za 18.000km.
Jermen menjaš po potrebi...običajno nekje okrog 8-9.000km (cena je mislim da okrog 160EUR...ali pa ga kupiš ko imajo kakšno akcijo za 120EUR in ga imaš na zalogi).
Rabiš še eno kartušo dobre masti za podmazovanje...čas, orodje, čik in Buweiser-ja, nekaj krp za roke...fajn je kak kompresor...
Ostali material, ki sem ga menjaval...prednje ploščice 25EUR/kolo (LorainCarbon)...torej za vse 3 diske 75EUR...menjaš po potrebi...ampak 15.000km nimaš kaj gledat.
Menjal sem 1 kolesni ležaj (10 EUR)+pivo za prešanje.
Na 650-ki so pri 34.000km še prvi končniki...pa veste, da ji nisem prizanašal.
Valjčki variomata in drsniki...komplet cca. 180 EUR...menjava po potrebi...recimo na 15-20k kilometrov...če je sploh potrebno
In to je to...
...aha...pa zanje akse sem menjal na 650-ki, preden je šla na Balkan, ker je v eni včasih v rigvercu malo pokalo. Lahko bi sicer vozil brez problema, ampak mi je šlo na kurac, pa tudi razmišljat se mi ne ljubi o tem. Strošek 230 EUR za obe iz Amerike z carino in DDV. Stare ven in nove notri...1 uro dela. Zdaj je malce dražje, ker je dolar/eur-o v slabšem razmerju...pa še vseeno poceni.
http://www.amazon.com/Sixity-Outlander- ... +rear+axle
Na svečkah ne bo nihče bankrotiral...jaz jih zamenjam na 6.000km (iridium). Kos 16EUR ali original NGK DCPR8E 4,5 EUR/kos.
Je pa na 6-8000 seveda dobro prekontrolirati in nastaviti ventile, ter pregledat napenjalce verige. Kdor to zna, lahko sam ali mehanik (podatki o nastavitvah so service manual-u)...treba pa je manjati tesnila pokrova glave motorja (2 kos= je cca. 40EUR)
Ali pa odpelješ na Ski&Sea (kar je najbolj zanesljivo, če tega nisi vešč)...in poveš, da bi rad samo, da ti nastavijo ventile in pregledajo vodila, ter seveda zamenjajo tesnila. Plačaš pač tisti dve uri in tesnila in si miren dalje.
To je to...zdaj pa si pač vsak naj izračuna, ali je to drago, PRE-drago...zmore, ne zmore...itd.
Na splošno pa opažam pri lastnikih 4ciklov (vseh znamk), da se relativno malo brigajo za zadeve. Pod haubo Audija zijajo vsak drugi dan...da ja ne bo kaj narobe...4cikl pa gonijo od servisa do servisa...tu in tam ga kdo splahne z vodo...za vse ostalo pa so krivi proizvajalci. Tehnika je tehnika...ne glede na znamko in ceno. Je treba kdaj pa kdaj pogledat bolj podrobno, če vse štima, kaj podmazat itd. In pa seveda morebitne opažene odklone takoj odpravit...
Zdaj pa...če malo premečeš številke, cene...cene tega kar sedaj vlagaš v obstoječi motor...bo razlika neznatna. Tako, da z zelo malo volje in skromno domišljijo, tudi BRP ni tako drag...nenazadnje je narejen za normalnega potrošnika.
P.S.
Ne vidim zakaj bi kdo komu kaj zameril... :think: ...če prav razumem forum...je namenjen pogovorom in izmenjavi mnenj.. ;)
http://www.goeasttour.com/

Uporabniški avatar
damijan
Član
Prispevkov: 1393
Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60

Re: CanAm SL 500 DPS

OdgovorNapisal/-a damijan » 22 Apr 2015 13:36

Tako je BIf.Forum je namenjen pogovoru in pomoči eni drugim...Tako kot jaz kar koli naredim pofotkam in obesim gor ,da še drugi vidijo in ne iščejo stvari..Moja mačka ima 20,000km, letnik 2010 pa prede brez problemov----čeprav nikoli ne veš :lol: :lol: Največ pa naredila v enem dnevu 450km.Nekaj terena več ceste..Je pač cruzer... :auto-biker:


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti