NOVOST NA COFKU
- IKE
- Član
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 27 Mar 2014 08:37
- Kraj: Suhor pri Metliki
NOVOST NA COFKU
Za delo sem mojega Cofka opremil s prednjo košaro!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
WORRY - BUT BE HAPPY
- BIF
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 24 Jul 2012 22:29
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
- Gladiator
- Site Admin
- Prispevkov: 1646
- Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
- Kraj: Podplat
- Kontakt:
- bugimajstr
- Član
- Prispevkov: 1057
- Pridružen: 21 Jul 2012 14:41
- Kraj: suhor pri vinici
Re: NOVOST NA COFKU




- BIF
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 24 Jul 2012 22:29
Re: NOVOST NA COFKU
Huh...veliko vprašanj.
Bom poskušal odgovorit kar se da objektivno.
Torej BRP je v osnovi, kot večina ostalih v prvi vrsti rekreativno vozilo. Če imaš to v glavi in ta pojem razdelan, si ga obvaroval pred 90% okvar, ki izhajajo iz nepravilne uporabe. Razvoj je šel v to smer, da so izdelali stroj z krasnimi performansami, odzivnostjo, ergonomijo in vsemi ostalimi karakteristikami, ki omogočajo najširšemu krogu uporabnikov maximalno zadovoljstvo. Poleg tega, da ga lahko voziš uglajeno in uporabno, v svoji zasnovi zadovoljuje tudi večino tistih, ki želijo več. Tega se pri BRP-ju zavedajo, zato so temu primerno uporabili tudi ustrezno kvaliteto materialov in poskrbeli, da je večina komponent temu prilagojena. Da gre res za vzdržljive zadeve, se lahko vidi po udeležbah na najzahtevnejših preizkušnjah...Hunt the Wolf (ki je najextremnejša preizkušnja za vozilo v terenski vožnji), Dakar...dolgoprogaška prizkušnja na sami meji vzdržljivosti...pa do xxc-jev, Russian Trophy itd. V večini so vodilni na BRP-jih...vsekakor pa po so vodilni po udeležbi, kar nedvoumno kaže na to, da gre za vodilne stroje tako po performansah kot po vzdržljivosti.
Seveda pa je treba vedeti, da so tudi ti motorji ustrezni nadgrajeni in prilagojeni na nekaterih takšnih tekmovanjih. Čeprav na HTW in Russia Trophy sodelujejo večinoma amaterski dirkači na čisto stock motorjih.
Da se da na čisto vsakem motorju kaj uničit je kristalno jasno. Razlika je le v tem kaj in kako hitro bo kje razpadlo.
Pa vendar sem vedno zagovarjal tezo, da je ta kvaliteta v bistvu BRP-jeva slabost. Ker je takšen kot je, ga ljudje kupujejo in ga neusmiljeno gonijo čez vse zdrave limite in seveda mora kdaj pa kdaj tudi kaj počiti. Včasih so pričakovanja prevelika...nenazadnje je to le kup mehanike združen v neko funkcionalno celoto. In kjer je mehanika so tudi okvare...govorim o "push to the limit" zadevah.
Kar se tiče uporabe v kmetijstvu. To so visokoturažni stroji, ki so narejeni in se najlepše vrtijo v visokih obratih...temu je prilagojeno vse...variomat, menjalnik, hlajenje itd, itd. Delo v kmetijstvu pa zahteva obratno komponento...nizke obrate z visokim navorom.
O teh zadevah je ZELOOO težko podajat neko objektivno mnenje...še posebaj iz moje strani, ker ga ne uporabljam za nobeno takšno dejavnost, razen za pluženje, kar pa je za BRP pi**** dim...seveda spet z zdravo mero razuma in pravilno uporabo (reduktor). Kdor se zaganja v 1/2 metra južnega snega v H prestavi, bo skuril jermen in igre bo konec.
Po mojem mnenju velja tako tudi za ostale dejavnosti. Uporabo v kmetijstvu si verjetno mislil, na kakšno delo v gozdu ipd.
Če bi se osebno kdaj tega loteval bi kot ponavadi pristopal k zadevi z filozofijo...bolje 3x po malem, kot 1x pa vse u kurac.
Vsekakor pa vedno z reduktorjem. Mislim, da je tukaj ključ vsega. Mnogi lastniki tega L-a ne znajo oz. ne vedo kdaj in zakaj uporabiti. Obstaja ena oddaja v seriji Dirt-Trax, ki je cela posvečena uporabi reduktorja...ki je na motorju zato, da predvsem varuje komponente in šele nato zaradi moči na račun prenosa. X krat sem že bil priča (pa tudi meni se je to že zgodilo), da se je na terenu zaradi nepravilne uporabe H in L, posmodilo iz variomata. Zaganjanje od ovire do ovire, nacukavanje, izsiljevanje jermena...jaz že nekaj let v kolikor ocenim tak teren prestavm v L in zadevo odpeljem počasneje in tekoče...tudi čez ovire tekoče...včasih tako tudi cel kilometer...brez muke in težav in obvaruješ vse komponente.
No malo sem zašel z tem reduktorjem. Kar sem želel povedati je to, da če poznaš BRP-jev ustroj, filozofijo in osnovno zgradbo...ne bi smelo biti nobenih ovir tudi za delo v kmetijstvu...oz. kot je meni ljubše...kot pripomoček pri lažjih delih.
Seveda z zdravo pametjo in občutkom na gas ročici.
Po mojem mnenju nič več in nič manj kot vsi ostali atv-ji.
Po moje je edina točka pri BRP-ju na katero je treba bit pozoren pri režimu uporabe v delovne namene variomat. Nesporno mu ležijo živahni režimi obratovanja z veliko dinamike obratov. Pri delu tega ni prav veliko, se pa da to lepo kompenzirat z uporabo reduktorja. Sicer pa boš v najslabšem primeru pač skuril jermen...ki pa ga pri BRP-ju lahko zamenjaš z zavezanimi očmi na terenu.Potrebuješ le gedore št.8 in 13, čik pa kakšno pivo.
Čeprav morda narobe, vendar se mi zdi, da je v resnici delovno naravnana le Yamaha in Honda...vendar ju je že davno povozil čas in sta za vse ostalo (za kar pa večina uporablja atv), kot upokojenca na maturantskem plesu.
Čeprav...se pa nekaj drugega sprašujem...če imaš doma motor s katerim si zadovoljen, ti služi tudi pri delu, načeloma z njim ni težav...zakaj bi pravzaprav menjaval?
Lepo ste zdaj to naredili...kam je prestavljeno Bohorčevo vprašanje? Če je še aktualno prestavite prosim še moj odgovor.
Bom poskušal odgovorit kar se da objektivno.
Torej BRP je v osnovi, kot večina ostalih v prvi vrsti rekreativno vozilo. Če imaš to v glavi in ta pojem razdelan, si ga obvaroval pred 90% okvar, ki izhajajo iz nepravilne uporabe. Razvoj je šel v to smer, da so izdelali stroj z krasnimi performansami, odzivnostjo, ergonomijo in vsemi ostalimi karakteristikami, ki omogočajo najširšemu krogu uporabnikov maximalno zadovoljstvo. Poleg tega, da ga lahko voziš uglajeno in uporabno, v svoji zasnovi zadovoljuje tudi večino tistih, ki želijo več. Tega se pri BRP-ju zavedajo, zato so temu primerno uporabili tudi ustrezno kvaliteto materialov in poskrbeli, da je večina komponent temu prilagojena. Da gre res za vzdržljive zadeve, se lahko vidi po udeležbah na najzahtevnejših preizkušnjah...Hunt the Wolf (ki je najextremnejša preizkušnja za vozilo v terenski vožnji), Dakar...dolgoprogaška prizkušnja na sami meji vzdržljivosti...pa do xxc-jev, Russian Trophy itd. V večini so vodilni na BRP-jih...vsekakor pa po so vodilni po udeležbi, kar nedvoumno kaže na to, da gre za vodilne stroje tako po performansah kot po vzdržljivosti.
Seveda pa je treba vedeti, da so tudi ti motorji ustrezni nadgrajeni in prilagojeni na nekaterih takšnih tekmovanjih. Čeprav na HTW in Russia Trophy sodelujejo večinoma amaterski dirkači na čisto stock motorjih.
Da se da na čisto vsakem motorju kaj uničit je kristalno jasno. Razlika je le v tem kaj in kako hitro bo kje razpadlo.
Pa vendar sem vedno zagovarjal tezo, da je ta kvaliteta v bistvu BRP-jeva slabost. Ker je takšen kot je, ga ljudje kupujejo in ga neusmiljeno gonijo čez vse zdrave limite in seveda mora kdaj pa kdaj tudi kaj počiti. Včasih so pričakovanja prevelika...nenazadnje je to le kup mehanike združen v neko funkcionalno celoto. In kjer je mehanika so tudi okvare...govorim o "push to the limit" zadevah.
Kar se tiče uporabe v kmetijstvu. To so visokoturažni stroji, ki so narejeni in se najlepše vrtijo v visokih obratih...temu je prilagojeno vse...variomat, menjalnik, hlajenje itd, itd. Delo v kmetijstvu pa zahteva obratno komponento...nizke obrate z visokim navorom.
O teh zadevah je ZELOOO težko podajat neko objektivno mnenje...še posebaj iz moje strani, ker ga ne uporabljam za nobeno takšno dejavnost, razen za pluženje, kar pa je za BRP pi**** dim...seveda spet z zdravo mero razuma in pravilno uporabo (reduktor). Kdor se zaganja v 1/2 metra južnega snega v H prestavi, bo skuril jermen in igre bo konec.
Po mojem mnenju velja tako tudi za ostale dejavnosti. Uporabo v kmetijstvu si verjetno mislil, na kakšno delo v gozdu ipd.
Če bi se osebno kdaj tega loteval bi kot ponavadi pristopal k zadevi z filozofijo...bolje 3x po malem, kot 1x pa vse u kurac.
Vsekakor pa vedno z reduktorjem. Mislim, da je tukaj ključ vsega. Mnogi lastniki tega L-a ne znajo oz. ne vedo kdaj in zakaj uporabiti. Obstaja ena oddaja v seriji Dirt-Trax, ki je cela posvečena uporabi reduktorja...ki je na motorju zato, da predvsem varuje komponente in šele nato zaradi moči na račun prenosa. X krat sem že bil priča (pa tudi meni se je to že zgodilo), da se je na terenu zaradi nepravilne uporabe H in L, posmodilo iz variomata. Zaganjanje od ovire do ovire, nacukavanje, izsiljevanje jermena...jaz že nekaj let v kolikor ocenim tak teren prestavm v L in zadevo odpeljem počasneje in tekoče...tudi čez ovire tekoče...včasih tako tudi cel kilometer...brez muke in težav in obvaruješ vse komponente.
No malo sem zašel z tem reduktorjem. Kar sem želel povedati je to, da če poznaš BRP-jev ustroj, filozofijo in osnovno zgradbo...ne bi smelo biti nobenih ovir tudi za delo v kmetijstvu...oz. kot je meni ljubše...kot pripomoček pri lažjih delih.
Seveda z zdravo pametjo in občutkom na gas ročici.
Po mojem mnenju nič več in nič manj kot vsi ostali atv-ji.
Po moje je edina točka pri BRP-ju na katero je treba bit pozoren pri režimu uporabe v delovne namene variomat. Nesporno mu ležijo živahni režimi obratovanja z veliko dinamike obratov. Pri delu tega ni prav veliko, se pa da to lepo kompenzirat z uporabo reduktorja. Sicer pa boš v najslabšem primeru pač skuril jermen...ki pa ga pri BRP-ju lahko zamenjaš z zavezanimi očmi na terenu.Potrebuješ le gedore št.8 in 13, čik pa kakšno pivo.
Čeprav morda narobe, vendar se mi zdi, da je v resnici delovno naravnana le Yamaha in Honda...vendar ju je že davno povozil čas in sta za vse ostalo (za kar pa večina uporablja atv), kot upokojenca na maturantskem plesu.
Čeprav...se pa nekaj drugega sprašujem...če imaš doma motor s katerim si zadovoljen, ti služi tudi pri delu, načeloma z njim ni težav...zakaj bi pravzaprav menjaval?
Lepo ste zdaj to naredili...kam je prestavljeno Bohorčevo vprašanje? Če je še aktualno prestavite prosim še moj odgovor.
http://www.goeasttour.com/
- lozinka
- Član
- Prispevkov: 2194
- Pridružen: 16 Dec 2012 12:58
- Kraj: Novo mesto
Re: NOVOST NA COFKU
Izgleda da je nek moderator imel prste vmes, lahko bi še sporočil kam ga je preselil. Jst sem vse preiskal in nisem našel 

BRP 800 XT-P 2013
- Bohorc
- Prispevkov: 957
- Pridružen: 21 Jul 2012 13:30
Re: NOVOST NA COFKU
Zajebal sem zadevo, pa sem med urejanjem besedila zbrisal svoj post... Problem je pa zdaj v tem, da ga ne morem več dobiti nazajlozinka napisal/-a:Izgleda da je nek moderator imel prste vmes, lahko bi še sporočil kam ga je preselil. Jst sem vse preiskal in nisem našel


Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
- IKE
- Član
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 27 Mar 2014 08:37
- Kraj: Suhor pri Metliki
Re: NOVOST NA COFKU
Ja izgleda so se teksti malo pomešali. Veseli me, da vam je všeč "košara" - zelo je uporabna že zaradi opreme katero lahko vanjo spakirate tako za delo kot tudi za potovanje, na drugi strani pa ni moteča za voznika. Tvoja ideja Damijan z Linhaija je pa tudi cool, samo jaz s seboj v gozd vzamem poleg motorke še gorivo, olje sekiro, čelado za delo z motorko, zagozde, verigo, dvigalko... in to zasede kar nekaj prostora. Seveda pa se trudim da mojo živalco ne obremenjujem preveč, prikolica je majhna in naložim jo le malo čez rob, vožnja pa strogo 4x4 in "L".
LP
Iztok
LP
Iztok
WORRY - BUT BE HAPPY
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
Re: NOVOST NA COFKU
Ike jaz bi v svoj kovček spravil vse z motorko, tako je velik.Samo jaz za tisto v gozdu imam Tomo Vinkoviča pa prikolico.Ponavadi oče pelje Tomota,jaz pa z atv-jem zraven.Jaz ga imam za luksuz.... 

Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti