Katere pnevmatike??
- Gladiator
- Site Admin
- Prispevkov: 1646
- Pridružen: 01 Sep 2011 14:22
- Kraj: Podplat
- Kontakt:
Katere pnevmatike??
Mal sem brskal po spletu in se vprašam "kaj" je pravzaprav dobra guma???
1. Oziroma kaj bi človek lahko kupil, in bi si rekel ta guma bo primerna "nekako" za čez celo leto.
2. Ali pa nabavim dva para gum in si rečem, eno za poletje eno pa za zimo.
3. in še zadnja možnost kupim ene gume in si rečem saj bodo v redu, saj se ne splača nekaj velikaga dat za njo, tako ali tako jo bom obrabil enako kakor dražjo gumo?
P.S Govora je tudi o sami varnosti !!!
1. Oziroma kaj bi človek lahko kupil, in bi si rekel ta guma bo primerna "nekako" za čez celo leto.
2. Ali pa nabavim dva para gum in si rečem, eno za poletje eno pa za zimo.
3. in še zadnja možnost kupim ene gume in si rečem saj bodo v redu, saj se ne splača nekaj velikaga dat za njo, tako ali tako jo bom obrabil enako kakor dražjo gumo?
P.S Govora je tudi o sami varnosti !!!
GLADIATOR QUAD RIDERS YAMAHA GRIZZLY 700 SE]
- fran
- Prispevkov: 113
- Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
- Kraj: Domzale
- Kontakt:
Re: Katere pnevmatike??
V enem postu na forumu je uporabnik sicer mi sedaj ni znano kdo napisal nekaj o tej temi. Napisal je enostavno v tem smislu: Moj zaključek je tak, da za atv raje dvojni komplet cenejših kot en komplet super truper. Namreč atv je terensko vozilo in varnost se precej nanaša na terenske vožnje, tu pa pride precej u poštev sama velikost in izvedba profila, manj pa kvaliteta same sestave gume. Torej visok profil cenejših gum pa v istem času dva kompleta. Nekako podpiram to mnenje, Kvaliteta samega materiala se pa po moje bolj odraža na asfaltu, to mora pa sam uporabnik se odličit. Ne trdim, da je cenejša guma boljša, vendar lahko tudi drag čevelj ne služi svojemu namenu glede na ceno in poznam uporabnika, ki z dobrimi dragimi gumami ni zadovoljen v meri kot je pričakoval. Vsak dobronamerni komentar dobrodošel.
- Bohorc
- Prispevkov: 957
- Pridružen: 21 Jul 2012 13:30
Re: Katere pnevmatike??
Mičo, odlična tema za debato
Bom zadevo izkoristil tudi za avtomobilske gume
.
Za avto se poslužujem sistema dveh kompletov gum in ga tudi zagovarjam, saj je vsaka guma namenjena uporabi v določenih vremenskih razmerah in glede na sestavo v danih vremenskih razmerah tudi deluje, kot se od nje pričakuje ob normalni uporabi, seveda, in je torej tudi najbolj VARNA, kar je najpomembneje.
Sam imam torej dva kompleta gum: letni profil na ALU platiščih in zimski komplet na originalnih jeklenih platiščih. Zimske gume montiram na avto, ko zakon tako narekuje, oziroma, ko je potrebna obvezna uporaba zimske opreme in jih zamenjam z letnimi, ko to zakon spet dovoljuje, oziroma podaljšam vožnjo z zimskimi pnevmatikami glede na trenutne zunanje temperature ali danimi napovedmi glede le-teh.
Kompleta menjujem vsaj na vsake tri sezone, kljub temu, če je na gumi še dovolj profila in oba kompleta v isti sezoni.
Letos je bil čas, da sem zamenjal kompleta gum z novimi. Zimske gume imam od proizvajalca DUNLOP, model SP WinterSport 4D, medtem, ko imam letne pnevmatike proizvajalca GOOD YEAR, model OptiGrip. Pnevmatike obeh proizvajalcev uporabljam že vrsto let, z njimi sem izredno zadovoljen, zato odločitev o izbiri ni bila težka. Ko bom spet moral zamenjati oba kompleta, je v načrtu, da za zimski komplet preizkusim pnevmatiko proizvajalca MICHELIN, letno pa od proizvajalca CONTINENTAL. Pri gumah ne varčujem že mnogo let, saj so poleg zavor najpomembnejši potrošni material, na katerem se ne varčuje. Saj pri meni je praksa taka. Je pa res, da najdražje ni nujno vedno najboljše. Čisti primer je bil nakup pnevmatik pred nekaj leti, ko sem se odločil, da za letni komplet kupim gume proizvajalca BRIDGESTONE, model Potenza. V suhem je bila guma naravnost fantastična, kot bi bil na tračnicah. Na mokrem asfaltu pa...popolno razočaranje. Naneslo je tako, da je dva dni po nakupu gum močno deževalo. Odziv gume v zavoju fenomenalen, zavorna pot res kratka, vodljivost v aquaplaningu neverjetna, tako da sem si takrat rekel: to je ta guma, ki jo bi moral imeti že zdavnaj. No po nekje 3000 prevoženih kilometrih pa se je moje mišljenje popolnoma spremenilo, saj se je guma na mokrem obnašala kot bi bila stara pet let in brez profila, zadek avtomobila mi je kljub majhni hitrosti v vsakem malo ostrejšem ovinku hotelo odnašati... In te gume so bile hudičevo drage, mislim, da je bila takrat po ceni med TOP 3.
Do gum sem zelo prijazen uporabnik, saj se praktično kolo nikoli ne zavrti v prazno, ni hitrega pospeševanja... Po mojih izračunih na sezono naredim z zimskimi pnevmatikami okoli 6500 kilometrov z letnimi pa okoli 12500 kilometrov.
Vedno pa kupujem komplete po tem sistemu: najmanjše dovoljene dimenzije za zimski komplet in največje dovoljene dimenzije za letni komplet po homologaciji.
Za ATV gume pa je zadeva nekoliko drugačna: na motorju imam trenutno gume proizvajalca MAXXIS, model Ceros. Ker vozim motor na vseh podlagah, sem moral narediti kompromis med uporabnostjo in mojim načinom vožnje. V nobenem načinu vožnje nisem ekstremist zato je prišla v poštev univerzalna guma. Ko sem se odločal, sem se težko odločil, a je bila na koncu izbira več kot odlična. O gumi res same pohvale, minus ji dam samo v obnašanju v mokrem, težkem snegu. Res je, da ima v takem snegu skoraj vsaka guma težave, a sem od te le pričakoval nekoliko več, glede na to, da se je v blatu dobro obnesla, pa čeprav je iztrošena nekje 40%. Po vsej verjetnosti je slabo obnašanje v takem snegu iskati v tekalni površini, ki nalega čez celo gumo, medtem ko je na določenih modelih tekalna površina nekoliko izbočena in s tem gumo zoža. Ozka guma za sneg pa vsi vemo, da je najboljša. Bočni oprijem več kot odličen, na klancu v vožnji počez fantastično grabi teren. Zaradi dobrega bočnega oprijema je z njo malce težje driftati, saj ne drsi lepo čez ovinek. Po 10000 prevoženih kilometrov je guma še vedno odlična in bo najverjetneje, ko bo to potrebno ponovna izbira, čeprav bi rad nabavil in preizkusil kopijo tega modela, a se malce bojim, da me ne bi preveč razočarala, glede na originalno.
Že dlje časa je v planu nabava gum proizvajalca ITP, model Terracross, a mi trenutno še ni uspelo priti do tja. O tej pnevmatiki sem prebral precej pohval in na osnovi tega in dejstva, da veliko vozim po snegu je odločitev že padla, realizacija pa upam, da bo tudi kmalu.
V snegu sem se dobro vozil z MAXXIS BigHorn, medtem ko imam z DURO PowerGrip slabe izkušnje. Zgleda, da DURO gume niso zame.
S cestnimi pnevmatikami imam zelo slabe izkušnje in na mojem motorju absolutno ne bodo nikoli več. Govora je o gumi proizvajalca DURO, model TopFighter.
Do gum sem na motorju precej grob, popolno nasprotje glede uporabe na avtu.
VSE ZGORAJ NAPISANO SO IZKLJUČNO SAMO MOJE IZKUŠNJE IN MIŠLJENJA!

Bom zadevo izkoristil tudi za avtomobilske gume

Za avto se poslužujem sistema dveh kompletov gum in ga tudi zagovarjam, saj je vsaka guma namenjena uporabi v določenih vremenskih razmerah in glede na sestavo v danih vremenskih razmerah tudi deluje, kot se od nje pričakuje ob normalni uporabi, seveda, in je torej tudi najbolj VARNA, kar je najpomembneje.
Sam imam torej dva kompleta gum: letni profil na ALU platiščih in zimski komplet na originalnih jeklenih platiščih. Zimske gume montiram na avto, ko zakon tako narekuje, oziroma, ko je potrebna obvezna uporaba zimske opreme in jih zamenjam z letnimi, ko to zakon spet dovoljuje, oziroma podaljšam vožnjo z zimskimi pnevmatikami glede na trenutne zunanje temperature ali danimi napovedmi glede le-teh.
Kompleta menjujem vsaj na vsake tri sezone, kljub temu, če je na gumi še dovolj profila in oba kompleta v isti sezoni.
Letos je bil čas, da sem zamenjal kompleta gum z novimi. Zimske gume imam od proizvajalca DUNLOP, model SP WinterSport 4D, medtem, ko imam letne pnevmatike proizvajalca GOOD YEAR, model OptiGrip. Pnevmatike obeh proizvajalcev uporabljam že vrsto let, z njimi sem izredno zadovoljen, zato odločitev o izbiri ni bila težka. Ko bom spet moral zamenjati oba kompleta, je v načrtu, da za zimski komplet preizkusim pnevmatiko proizvajalca MICHELIN, letno pa od proizvajalca CONTINENTAL. Pri gumah ne varčujem že mnogo let, saj so poleg zavor najpomembnejši potrošni material, na katerem se ne varčuje. Saj pri meni je praksa taka. Je pa res, da najdražje ni nujno vedno najboljše. Čisti primer je bil nakup pnevmatik pred nekaj leti, ko sem se odločil, da za letni komplet kupim gume proizvajalca BRIDGESTONE, model Potenza. V suhem je bila guma naravnost fantastična, kot bi bil na tračnicah. Na mokrem asfaltu pa...popolno razočaranje. Naneslo je tako, da je dva dni po nakupu gum močno deževalo. Odziv gume v zavoju fenomenalen, zavorna pot res kratka, vodljivost v aquaplaningu neverjetna, tako da sem si takrat rekel: to je ta guma, ki jo bi moral imeti že zdavnaj. No po nekje 3000 prevoženih kilometrih pa se je moje mišljenje popolnoma spremenilo, saj se je guma na mokrem obnašala kot bi bila stara pet let in brez profila, zadek avtomobila mi je kljub majhni hitrosti v vsakem malo ostrejšem ovinku hotelo odnašati... In te gume so bile hudičevo drage, mislim, da je bila takrat po ceni med TOP 3.
Do gum sem zelo prijazen uporabnik, saj se praktično kolo nikoli ne zavrti v prazno, ni hitrega pospeševanja... Po mojih izračunih na sezono naredim z zimskimi pnevmatikami okoli 6500 kilometrov z letnimi pa okoli 12500 kilometrov.
Vedno pa kupujem komplete po tem sistemu: najmanjše dovoljene dimenzije za zimski komplet in največje dovoljene dimenzije za letni komplet po homologaciji.
Za ATV gume pa je zadeva nekoliko drugačna: na motorju imam trenutno gume proizvajalca MAXXIS, model Ceros. Ker vozim motor na vseh podlagah, sem moral narediti kompromis med uporabnostjo in mojim načinom vožnje. V nobenem načinu vožnje nisem ekstremist zato je prišla v poštev univerzalna guma. Ko sem se odločal, sem se težko odločil, a je bila na koncu izbira več kot odlična. O gumi res same pohvale, minus ji dam samo v obnašanju v mokrem, težkem snegu. Res je, da ima v takem snegu skoraj vsaka guma težave, a sem od te le pričakoval nekoliko več, glede na to, da se je v blatu dobro obnesla, pa čeprav je iztrošena nekje 40%. Po vsej verjetnosti je slabo obnašanje v takem snegu iskati v tekalni površini, ki nalega čez celo gumo, medtem ko je na določenih modelih tekalna površina nekoliko izbočena in s tem gumo zoža. Ozka guma za sneg pa vsi vemo, da je najboljša. Bočni oprijem več kot odličen, na klancu v vožnji počez fantastično grabi teren. Zaradi dobrega bočnega oprijema je z njo malce težje driftati, saj ne drsi lepo čez ovinek. Po 10000 prevoženih kilometrov je guma še vedno odlična in bo najverjetneje, ko bo to potrebno ponovna izbira, čeprav bi rad nabavil in preizkusil kopijo tega modela, a se malce bojim, da me ne bi preveč razočarala, glede na originalno.
Že dlje časa je v planu nabava gum proizvajalca ITP, model Terracross, a mi trenutno še ni uspelo priti do tja. O tej pnevmatiki sem prebral precej pohval in na osnovi tega in dejstva, da veliko vozim po snegu je odločitev že padla, realizacija pa upam, da bo tudi kmalu.
V snegu sem se dobro vozil z MAXXIS BigHorn, medtem ko imam z DURO PowerGrip slabe izkušnje. Zgleda, da DURO gume niso zame.
S cestnimi pnevmatikami imam zelo slabe izkušnje in na mojem motorju absolutno ne bodo nikoli več. Govora je o gumi proizvajalca DURO, model TopFighter.
Do gum sem na motorju precej grob, popolno nasprotje glede uporabe na avtu.
VSE ZGORAJ NAPISANO SO IZKLJUČNO SAMO MOJE IZKUŠNJE IN MIŠLJENJA!
Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
- BIF
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 24 Jul 2012 22:29
Re: Katere pnevmatike??
@Fran...ne trdim, da si prebiral moj post, vendar sem to nekje (nek drug forum) zagotovo napisal jaz. In še vedno vztrajam pri tem. Vendar kot pravi Bohorc vse je odvisno od podlage in načina vožnje vsakega posameznika! Zato se mi zdi prav, da vsak izbere in uporablja tiste gume, ki se mu zdijo primerne.
Osebno imam najraje tisto zvrst vožnje, ki v sloveniji po zakonu ne obstaja. Za ta način je predvsem potreben globok profil z odlično izmetno površino...zame se je najbolje obnesel BigHorn profil ne pa tudi guma. No guma že (original) vendar predraga za mojo dinamiko menjav. Torej imam pač filozofijo, da je bolje pri 5.000 Km kupit nove gume z globokim profilom za pol cene kot pa vozit drago gumo do mere ko se je ne bi sramovali na kaki F1 dirki...ker pač čakaš da se nabere nekaj denarja.
Ampak smo pač različni. V moje namene in način razmišljanja se mi je najbolje obnesla Sun-F BigHorn profil. Ker sem imel prej original BH lahko rečem, da na terenu ne opazim razlike...le kvaliteta je malce slabša in se guma hitreje izrablja...kar pa je normalno glede na vloženo-dobljeno!
Kot alternativo pa bom zagotovo kupil Kenda Bearclaw HTR....le cena mora malce še pasti...oz bom uporabil "alternativne" kanale za nabavo...
V kolikor pa bom uspel uresničit zastavljen projekt pa bom gotovo kupil original Maxiss Ceross....če potrebuješ zanesljivo gumo za 10-12.ooo km enduro (ne extrem) vožnje brez menjave, je to zagotovo najboljša guma po vzdržljivosti!
Avto pa...Vredestein WinTrax 4extrem...fenomenalna gume za dosti denarja....ampak v avtu vozim tudi družino!
Osebno imam najraje tisto zvrst vožnje, ki v sloveniji po zakonu ne obstaja. Za ta način je predvsem potreben globok profil z odlično izmetno površino...zame se je najbolje obnesel BigHorn profil ne pa tudi guma. No guma že (original) vendar predraga za mojo dinamiko menjav. Torej imam pač filozofijo, da je bolje pri 5.000 Km kupit nove gume z globokim profilom za pol cene kot pa vozit drago gumo do mere ko se je ne bi sramovali na kaki F1 dirki...ker pač čakaš da se nabere nekaj denarja.
Ampak smo pač različni. V moje namene in način razmišljanja se mi je najbolje obnesla Sun-F BigHorn profil. Ker sem imel prej original BH lahko rečem, da na terenu ne opazim razlike...le kvaliteta je malce slabša in se guma hitreje izrablja...kar pa je normalno glede na vloženo-dobljeno!
Kot alternativo pa bom zagotovo kupil Kenda Bearclaw HTR....le cena mora malce še pasti...oz bom uporabil "alternativne" kanale za nabavo...

V kolikor pa bom uspel uresničit zastavljen projekt pa bom gotovo kupil original Maxiss Ceross....če potrebuješ zanesljivo gumo za 10-12.ooo km enduro (ne extrem) vožnje brez menjave, je to zagotovo najboljša guma po vzdržljivosti!
Avto pa...Vredestein WinTrax 4extrem...fenomenalna gume za dosti denarja....ampak v avtu vozim tudi družino!
http://www.goeasttour.com/
- fran
- Prispevkov: 113
- Pridružen: 10 Okt 2012 07:26
- Kraj: Domzale
- Kontakt:
Re: Katere pnevmatike??
Bif upam ,da ni kake zamere. Je možno da si ti napisal se ne spomnim, niti nisem rabil omenjat, je pa istina to o gumah. Jaz sem bil primoran novembra zaradi registracije posečt po novih gumah vsaj zadnje. Vzel sem SUN F isti profil kot na or. motorju, sam drugi proizvajalec, pa so me razočarale, pa zakaj? Obseg novih napumpanih je za 5cm manjši kot prejšnjih starih izrabljenih z istim profilom, vsaj na videz, dimenzije pa iste 25x10 x12. Posledično je že tako skromna končna hitrost še manjša in še manjša bo ko bodo izrabljene, ne vem pa kako se bodo ujemale s prednjim pogonom, verjetno samo za u blat, na asfaltu pa
. Moj zaključek. Prevoziti naslednjih 5 jurjev km pol pa po nove gume s čim višjim in grobim profilom.

- BIF
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 24 Jul 2012 22:29
Re: Katere pnevmatike??
Nobene zamere!!!! Zakaj le?
Jah z gumami je pač tak...seveda so originali praviloma najboljši...tudi najdražji...po moje upravičeno!
Pa vendar...guma se izrablja vsaka...žal!
So pa maxiss gume extremno visoke...Maxiss 25col je enaka Sun-f 26col....zakaj je tako ne vem...v vsakem primeru pa je pomembna globina profila.
Jaz VEDNO zamenjam vse 4 gume istočasno ne glede na obrabo!
Jah z gumami je pač tak...seveda so originali praviloma najboljši...tudi najdražji...po moje upravičeno!
Pa vendar...guma se izrablja vsaka...žal!
So pa maxiss gume extremno visoke...Maxiss 25col je enaka Sun-f 26col....zakaj je tako ne vem...v vsakem primeru pa je pomembna globina profila.
Jaz VEDNO zamenjam vse 4 gume istočasno ne glede na obrabo!
http://www.goeasttour.com/
- freshslo
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 06 Sep 2011 21:46
- Kraj: okolica LJ
- Kontakt:
Re: Katere pnevmatike??
Pa bom se na tem forumu malce zasmetil z gumami azijskega porekla.
Moje stalisce je tako, da je za avtomobil v suhem vremenu skoraj vsaka guma dobra glede oprijema. V to so me cca 6 let nazaj prepricale gume kingstar, ki sem jih sel kupiti v avstrijo in so bile takrat smesno poceni. Dal sem jih na takratni avto bmw serije 3. Z njimi sem prevozil v treh letih malce vec kot 50000km, potem je sel avto od hise. Za moje pojme v suhem vremenu ni bila nic slabsa kot vredestein ultrac. V dezju pa je bilo treba imeti v glavi opomnik za gume, vendar se vedno niso bile tako zelo slabe, dosti slabse izkusnje v mokrem sem imel z dunlopkami in maloyo cresta (hcerinska firma vredestein). Tudi par dni nazaj so mi dostavili gume tar performer in sem ze prav firbcen kako se bodo obnesle. To kar je napisal Bohorc, da imas dva para gum je definitivno najboljsa mozna varianta, vendar sem sam prelen in imam na enem avtu celo leto zimske gume, na drugem pa celo leto letne gume. Je kazen za letne gume v zimskem casu se vseeno bistveno cenejsa kot se en par zimskih gum. Se pa tudi nikoli ne vozim v snegu s tem avtom.
Glede atvja sem enakega mnenja kot glede avta. Raje kupim najcenejso gumo in prevozim 5000km in jo zamenjam, kot pa najdrazjo gumo in jo menjam na 10000km.
Popolnoma drugacna zgodba pa je na motorju (cestaku), tu pa vsako spomlad kupim nove najdrazje oz. najboljse gume, pa ceprav imajo prejsne prevozenega le 2000km. Na dveh kolesih se ne upam zafrkavati z zivljenjem. Pa tudi le majhen zdrs lahko povzroci resne poskodbe.
Moje stalisce je tako, da je za avtomobil v suhem vremenu skoraj vsaka guma dobra glede oprijema. V to so me cca 6 let nazaj prepricale gume kingstar, ki sem jih sel kupiti v avstrijo in so bile takrat smesno poceni. Dal sem jih na takratni avto bmw serije 3. Z njimi sem prevozil v treh letih malce vec kot 50000km, potem je sel avto od hise. Za moje pojme v suhem vremenu ni bila nic slabsa kot vredestein ultrac. V dezju pa je bilo treba imeti v glavi opomnik za gume, vendar se vedno niso bile tako zelo slabe, dosti slabse izkusnje v mokrem sem imel z dunlopkami in maloyo cresta (hcerinska firma vredestein). Tudi par dni nazaj so mi dostavili gume tar performer in sem ze prav firbcen kako se bodo obnesle. To kar je napisal Bohorc, da imas dva para gum je definitivno najboljsa mozna varianta, vendar sem sam prelen in imam na enem avtu celo leto zimske gume, na drugem pa celo leto letne gume. Je kazen za letne gume v zimskem casu se vseeno bistveno cenejsa kot se en par zimskih gum. Se pa tudi nikoli ne vozim v snegu s tem avtom.
Glede atvja sem enakega mnenja kot glede avta. Raje kupim najcenejso gumo in prevozim 5000km in jo zamenjam, kot pa najdrazjo gumo in jo menjam na 10000km.
Popolnoma drugacna zgodba pa je na motorju (cestaku), tu pa vsako spomlad kupim nove najdrazje oz. najboljse gume, pa ceprav imajo prejsne prevozenega le 2000km. Na dveh kolesih se ne upam zafrkavati z zivljenjem. Pa tudi le majhen zdrs lahko povzroci resne poskodbe.
-CanAm Outlander 800 XT ///Airdam CVTech & STM
-Yamaha R1
-Kawasaki Ultra 300X
-Yamaha R1
-Kawasaki Ultra 300X
- damijan
- Član
- Prispevkov: 1393
- Pridružen: 22 Jul 2012 11:44
- Kraj: Uršna sela.Vaška cesta 60
Re: Katere pnevmatike??
Pri prebiranju tega o gumah se popolnoma strinjam z vami važn je, kje se voziš pa kake gume boš uporabljal ,pri nas že nos nesmeš porinit v hosto pa so že jeziki pa nevoščlivost.tak da kak grobi profil res nebi rabil sem pa tudi mislil na CEROSKE,da nebi to menjal staln..zdaj mam cestne ,sedaj pa grejo gor še originalne ....Pa še to bi pohval
il ,da je lepo da ni nobenih zamir med nami pa ni važn kaj gdo napiše ...Napiše kar misli da je ... 


- Bohorc
- Prispevkov: 957
- Pridružen: 21 Jul 2012 13:30
Re: Katere pnevmatike??
Forum je namenjen raznim debatam in prav vsak ima svoje mišljenje, ki ga napiše. Se zgodi, da se tudi "prekrižajo" tipkovnice, kar pa predvsem poživi debato in podkrepi k pisanju čim več uporabnikov foruma. Osebno nisem nikomur nikoli zameril, če se ni strinjal z mojimi posti, človek na drugi strani računalniškega ekrana ima pač drugačno mnenje, kar spoštujem in jemljem kot njegov pogled na debatodamijan napisal/-a:Pa še to bi pohvalil ,da je lepo da ni nobenih zamir med nami pa ni važn kaj gdo napiše ...Napiše kar misli da je ...

Dokler ne probam leva, je zame kralj živali - prašič!!!
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
Arctic Cat 700 4x4 CRUISER
Gladiator Quad Riders
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost